Opnemen met HI ingang

Pagina: 1
Acties:

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:24
Hallo allemaal,
Ik heb al eens wat rond gesurft op het internet en ook op het got forum maar ik kan nergens een antwoord vinden. Ik heb een digibox waar ik mee kan opnemen. De digibox is aangesloten met een HDMI kabel naar mijn TV. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk was om op TV een opgenomen programma af te spelen, de HDMI niet aan mijn TV koppelen maar naar de HDMI op mijn laptop. Ik had al geprobeerd via windows movie maker een beeld op te nemen maar hij herkent de digibox niet. Weet iemand of hier wel andere software is waarmee dit lukt ?
De beelden hebben nog geen HDCP versleuteling dus dat zou in principe geen probleem mogen zijn.
Ook is er een ethernet en een usb aansluiting op de digibox maar ik denk niet dat ik via die aansluitingen rechstreeks aan de HDD van de digibox kan. (de digibox krijgt wel een ip van mijn DHCP server maar verder kan ik er niets mee).
Het betreft volgende box:
http://www.adbglobal.com/?q=node/182

Alvast bedankt

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Die HDMI aansluiting op je laptop zal wel een HDMI-uitgang zijn, daar kun je dus alleen maar dingen van je laptop naar een TV/monitor sturen, niet de andere kant op.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)