Sinds anderhalf jaar heb ik een radeon x1900gt van club3d, tot voor kort met grote tevredenheid. Echter een maand of 2 geleden begonnen games (vooral high end) na enkele minuten rare artifacts te vertonen. Ik dacht eerst dat het een driver probleem was, maar na verschillende drivers te hebben geprobeerd bleek het dit toch niet te zijn. Ik heb daarom atitools gedownload en daaruit kreeg ik het volgende te zien:

Niet echt gezonde waardes, en vooral niet al na 2 minuten. Ik heb geprobeerd om hem zo in te stellen dat hij constant op 60 graden bleef draaien, dit lukte aardig alleen de fan bleef constant op 91% draaien. Ook niet de bedoeling lijkt me. Tevens heb ik gekeken of er geen stof in de fan zat, deze was echter best schoon.
Wat kan nu het probleem zijn?
Verdere systeem:
Amd athlon 64 x2 3800+
1 gig geheugen
asus m2n-e moederbord

Niet echt gezonde waardes, en vooral niet al na 2 minuten. Ik heb geprobeerd om hem zo in te stellen dat hij constant op 60 graden bleef draaien, dit lukte aardig alleen de fan bleef constant op 91% draaien. Ook niet de bedoeling lijkt me. Tevens heb ik gekeken of er geen stof in de fan zat, deze was echter best schoon.
Wat kan nu het probleem zijn?
Verdere systeem:
Amd athlon 64 x2 3800+
1 gig geheugen
asus m2n-e moederbord
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 15:17 ]