Ik ben bezig met het herstructureren van het AD voor mijn bedrijf. Ben daar net begonnen en het AD is nooit gestructureerd bijgehouden en dit is door niet-it-ers gedaan. Op dit moment een zooitje dus.
Ik ben eens benieuwd naar de meningen over standaardisatie van loginaccounts en e-mailadressen voor een middelgrote organisatie met communicatie naar het buitenland. Ik heb daar zelf ook lang over na zitten denken en weet het nog niet zeker. Maar misschien met jullie goede argumenten kom ik tot een definitief besluit. Als volgt:
Inlogaccounts en/of e-mailadressen kunnen als volgt worden gemaakt:
- j.jansen (dit lijkt me wel duidelijk)
- j.v.beek of j.van.beek of j.vanbeek
- j.vd.boom of j.v.d.boom of j.vande.boom of j.van.de.boom of j.vandeboom
- Jan-Willem van Ast > jw.v.ast of een andere optie van hierboven?
Is er een "best-practise" voor dit? Ik ben benieuwd naar jullie mening of toepassing zoals die door jullie wordt gebruikt.
Ik ben eens benieuwd naar de meningen over standaardisatie van loginaccounts en e-mailadressen voor een middelgrote organisatie met communicatie naar het buitenland. Ik heb daar zelf ook lang over na zitten denken en weet het nog niet zeker. Maar misschien met jullie goede argumenten kom ik tot een definitief besluit. Als volgt:
Inlogaccounts en/of e-mailadressen kunnen als volgt worden gemaakt:
- j.jansen (dit lijkt me wel duidelijk)
- j.v.beek of j.van.beek of j.vanbeek
- j.vd.boom of j.v.d.boom of j.vande.boom of j.van.de.boom of j.vandeboom
- Jan-Willem van Ast > jw.v.ast of een andere optie van hierboven?
Is er een "best-practise" voor dit? Ik ben benieuwd naar jullie mening of toepassing zoals die door jullie wordt gebruikt.