Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu al twee dagen aan het stoeien om te synchroniseren met de bedrijfsserver via ActiveSync. Via Wlan geen enkel probleem maar via gprs krijg ik telkens de melding:

"Siambian error [-190] Kan geen verbinding maken met het netwerk. Momenteel onbereikbaar ***Synchronisatie mislukt!"

Instellingen van kpn verkregen via 8040 en ook een keer opgevraagd via Sonyericsson site. Geen verschil.

Heb een KPN data abonnement. Hiervoor had ik een iPaq, zelfde kaart zelfde abonnement, alles werkte.

Verwijderd

Ik weet niet waarmee je probeert te syncen, maar gebruik de zoekfunctie eens. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer te syncen met een Microsoft exchangeserver 2003. Ik denk dat het aan de instellingen liggen van kpn, maar krijg mijn vinger er niet achter. Bij de help desk hadden ze het over een verschil tussen wep en wap maar ik zou niet weten waar ik dat op de p1 moet vinden.

Verwijderd

Het is een verschil tussen encrypteren van je gegevens die over je draadloos netwerk gaan. WEP is betrouwbaar vanaf 128 bits encryptie.

bron.

Ik heb er zelf geen verstand van.
Misschien kun je dit eens lezen, lijkt me ook informatief.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 12:57 ]