Ik kan mijn website al 3 dagen niet bezoeken, ik kan ook geen mail ontvangen
zijn er nog meer mensen met dit probleem?
zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Verwijderd
En wie zei dat?Op dinsdag 13 februari 2001 17:15 schreef pimderks het volgende:
zo blijkt maar weer; goedkoop = duurkoop
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
[retorische vraag-mode]Op woensdag 14 februari 2001 13:08 schreef twixx het volgende:
[..]
En wie zei dat?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.
Als je op een grafische gestuurde website zit van hun dan kan je dus zelf een backup maken die wordt dan gedownload naar je Harddisk en die kan je als er wat gebeurd weer terug zetten. Mijn site ligt ook plat wordt opnieuw geactiveerd ik zet de backup weer terug en alles draait weer.Op woensdag 14 februari 2001 17:49 schreef Timz het volgende:
Het blijkt dus dat die dudes helemaal geen backup meer hebben van de sites die er voor het weekend opstonden
alles moet je opnieuw uploaden enzo echt gaar,
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.