Toon posts:

Dutchwebhosting problemen: wie nog meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn website al 3 dagen niet bezoeken, ik kan ook geen mail ontvangen

zijn er nog meer mensen met dit probleem?

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 09:32
Ik heb mijn site gehosted bij ashosting.nl, hun hebben ook problemen en zijn ook al 3 dagen uit de lucht ;-(

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

zo blijkt maar weer; goedkoop = duurkoop ;(

Verwijderd

Ze hebben mij een paar maanden geleden genaaid...

tip: ga daar zo snel mogelijk weg

(als je details wilt moet je maar ff mailen)

Verwijderd

Een vriend van mij die ook bij DWH host heeft hetzelfde probleem!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 13 februari 2001 17:15 schreef pimderks het volgende:
zo blijkt maar weer; goedkoop = duurkoop ;(
En wie zei dat? :)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op woensdag 14 februari 2001 13:08 schreef twixx het volgende:

[..]

En wie zei dat? :)
[retorische vraag-mode]
Op dinsdag 13 februari 2001 17:15 schreef pimderks het volgende:
[/retorische vraag-mode]

Sorry [me] was bored ... :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Alle servers die richting hengelo staan is wat mee gebeurd, voor meer informatie moet je even bellen dan wordt er gezegd wat je moet doen om je site weer zo snel mogelijk in de lucht te krijgen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• clooner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Jah ik heb geprobeerd te bellen maar die mafkezen van dutchwebhosting nemen niet op en zelfs hun eigen support pagina is ook helemaal weg

Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt dus dat die dudes helemaal geen backup meer hebben van de sites die er voor het weekend opstonden :(

alles moet je opnieuw uploaden enzo echt gaar, gister gebeld en een dude stelde mijn site ter plekke opnieuw in maar hijs nu nog steeds uit de lucht! :?:? ik ga maar naar een andere Hoster, een kennis van me heeft een Server bij Widexs staan daar kan ik goedkoop een accountje regelen..

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Op woensdag 14 februari 2001 17:49 schreef Timz het volgende:
Het blijkt dus dat die dudes helemaal geen backup meer hebben van de sites die er voor het weekend opstonden :(

alles moet je opnieuw uploaden enzo echt gaar,
Als je op een grafische gestuurde website zit van hun dan kan je dus zelf een backup maken die wordt dan gedownload naar je Harddisk en die kan je als er wat gebeurd weer terug zetten. Mijn site ligt ook plat wordt opnieuw geactiveerd ik zet de backup weer terug en alles draait weer.
ik merkte een vrijdagavond al dat er iets was op de server waar ik op zit het werdt ontzettend traag, een paar minuten later werdt de domeinnaam niet meer om gezet naar IP, alleen nog onder ip numer te berijken en daarna was het over en uit.
Het schijnt een aanval geweest te zijn naar de servers van internet-service europa plus nog een paar andere. De kleine sites die nog in U.S. staan die doen het gewoon nog.
Wil je weer snel in de lucht zijn stuur dan een email naar support@dutchwebhosting.nl met hier in naam en adres van de domein, loginnaam, wachtwoord, groote pakket en/of server. Zo snel dat de site er weer in zit krijg je het ip nummer om direct aan de slag te kunnen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1