[notebook] PB R3450 wazig probleem

Pagina: 1
Acties:

• Frank_hoorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2021
Goedenavond :)

Ik ben de "trotse" bezitter van een packard bell easynote r3450 die echt een heel vreemd probleem heeft.

Het is namelijk zo...Als ik mijn pc een tijdje gebruikt heb en ik wil een reboot uitvoeren...dan sluit hij alles keurig maar hij start niet meer op...Het scherm blijft op zwart.

Ik moet dan vervolgens een kleine 20 min wachten en ik kan hem dan weer aanzetten....maarrr ik moet ook ( echt serieus ) de laptop wat heen en weer schudden voordat hij weer opstart 8)7
Aangezien dit niet echt goed voor je hdd is wil ik hier eigenlijk wel een oplossing voor.

Dat de laptop pas na 20 min weer aangezet kan worden wijst op een hitteprobleem alleen de fan draait gewoon en zit ook niet verstopt oid. Ook ondervind ik geen vertraging in windows als ik aan het werk ben ( dit zou je toch moeten merken ).
Ik heb zo'n tooltje geownload en die geeft zo'n 47 graden aan wat volgens mij ook niet extreem heet is.

Maar goed...het vreemste is natuurlijk dat de pc pas opstart nadat je hem even goed door elkaar geschud hebt.

Iemand enig idee ? O-)

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 20:29
Zit er nog garantie op? Anders even insturen naar Packard Bell.