Toon posts:

PC op plasma aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wil graag mijn PC op mijn plasma aansluiten.

PC heeft alleen 2 DVI aansluitingen en plasma heeft alleen 2 HDMI aansluitingen.

Kan ik dit beter met een DVI kabel met converter naar HDMI, of met een HDMI kabel met converter naar DVI aansluiten? Of maakt het geen verschil qua beeldkwaliteit?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Het zijn bijde digitale kanalen. Wat denk je zelf.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het niet uitmaakt maar weet het niet zeker

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

DVI -> HDMI kabel. En geen verschil want hdmi = dvi + geluid, dus het is dezelfde kabel.

Eigenlijk moet er nog "Kom op man!" voor, want dit had je met Google zo kunnen vinden...

Verwijderd

Topicstarter
oke, dankje!

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 19:15
Ik haak even in op deze topic. Want mijn HTPC hangt aan mijn pioneer 506XDE, maar ik probeer nu uit te vinden hoe of wat ik moet doen om het beeld van de HTPC binnen de schermgrootte van de plasma te krijgen. Het beeld overtreft nu de schermgrootte van mijn plasma, dus rondom valt alles te grootte van de taakblak buiten beeld. Ik heb resolutie zolang op 800x600 gezet, maar hiermee kon ik niet het rpobleem verhelpen.

Wie is bekend met dit probleem en kan mij helpen?

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een Samsung plasma en na veel instellingen op de PC wat niet hielp kwam ik een optie tegen in het menu van mijn TV die dus voor een 'overscan' zorde. Helaas was de naamgeving geheel anders dan ik verwacht had en daar meermalen overheen gelezen. Het stond onder 'size' en ik moest voor 'just scan' kiezen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 19:15
chocka schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:10:
Ik haak even in op deze topic. Want mijn HTPC hangt aan mijn pioneer 506XDE, maar ik probeer nu uit te vinden hoe of wat ik moet doen om het beeld van de HTPC binnen de schermgrootte van de plasma te krijgen. Het beeld overtreft nu de schermgrootte van mijn plasma, dus rondom valt alles te grootte van de taakblak buiten beeld. Ik heb resolutie zolang op 800x600 gezet, maar hiermee kon ik niet het rpobleem verhelpen.

Wie is bekend met dit probleem en kan mij helpen?
Probleem opgelost. Op mijn grafische kaart bleek na de help te hebben geraadpleegd een optie te zitten waarmee ik het formaat van het bureaubladformaat handmatig kon aanpassen aan het schermformaat van mijn HDTV
Pagina: 1