Toon posts:

[Armed Assault] Problemen met graphics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe video kaart gekocht, een ATI Radeon x1950 pro met 256mb geheugen. Als ik het spel Armed Assault speel gaat het spel na een tijdje erg raar doen zoals op het plaatje. Soms vallen er hele stukken weg van het landschap of raakt het beeldscherm helemaal vol rare lijnen.

Ik geloof dat ik de juiste drivers heb geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07455/probleem.JPG

Bij voorbaat dank.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Veel geprobeerd! Welkom op GoT, maar men verwacht hier íets meer van een topic-start :).

- Hoe gedraagt je kaart zich in andere spellen?
- Andere drivers geprobeerd?
- Updates voor AA?

enz. enz. enz.

[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 10-11-2007 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
In de andere spellen gedraagt de kaart zich gewoon normaal, ook heb ik andere drivers geinstallleerd.
Na een minuut ofzo komen die rare dingen weer op mn beeldscherm

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 13:16 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:15:
In de andere spellen gedraagt de kaart zich gewoon normaal, ook heb ik andere drivers geinstallleerd.
Na een minuut ofzo komen die rare dingen weer op mn beeldscherm
Doet denken aan een kaart die te warm wordt, omdat het pas na een minuut gebeurd. Kijk eens hoe warm de kaart wordt met bijvoorbeeld rivatuner.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zie ik bij rivatuner dan hoe warm hij wordt? Kun je dit even beschrijven?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het inmiddels al gevonden met Everest. De temperatuur is 44 graden Celsius. Dit is volgens mij niet te hoog ofwel?

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Ik vind 44 graden in-game niet te heet, eerder een gemiddelde. Als de temp boven de 60 zou komen is het een ander verhaal

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook wel eens rond de 53 graden, maar dit is dan echt het maximum. Heb patch 1.05 geinstalleerd maar dit lost nog niks op al ging het in het begin beter.
Pagina: 1