Orange verlengen/nieuwe klant (nieuwe mob./korting bundel)

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:23
Beete rommelige titel, maar het gaat om het volgende:

Mijn Orange abonnement loopt binnenkort af op 22/11/07. Ik wil graag verlengen en een nieuwe telefoon. (HTC TyTN II).

Wat orange mij kan bieden voor het verlengen is het volgende:
  • 50% 12 maanden
  • HTC TyTN II voor € 99
Als een nieuwe klant zich aanmeld bij orange dan is er deze aanbieding:
  • 50% 12 maanden
  • HTC TyTN II voor € 59,95
(moet er wel bij vermelden dat deze nieuwe aanbieding alleen online aangevraagd kan worden)

Bij het bellen met de klantenservice en in de shop werd eerst lastig gedaan over de 'speciale aktie' die zij mij als bestaande klant kunnen geven, terwijl nieuwe klanten automatisch al 50% korting krijgen en € 59,95 betalen.

Wat ik ook heb begrepen is dat het klantenwaarderingsysteem ook op de schop is. Het maakt dus niet uit of je nu een goeie (lees betalende met hoge rekeningen) klant bent of een nieuwe.

Waarom kan ik als bestaande klant ook niet profiteren van deze € 59,95. Ook al scheelt het maar € 40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 19:13
Ik had 3 weken geleden ook zo iets. Ik zou bij verlenging geen jaar lang 50 % korting krijgen.
Ik heb het toen opgelost door een nieuw abo te nemen, ingaande op de datum dat mijn oude verlopen zou zijn en op diezelfde dag een nummerportering te doen.
Het enige nadeel is dat je moet zorgen dat je beltegoed op die datum op is.
Ze deden wel wat moeilijk in de shop maar uiteindelijk kon het wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
En anders kijken of t-mobile je wel een goede 'nieuwe klanten-prijs' kan bieden. 't Wordt toch één bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik mijn vraag in deze topic plaats, vond het niet nodig om een nieuwe topic te openen.

Ik zit met het volgende. Mijn Orange abonnement loopt af in augustus, nu word ik geregeld gebeld en krijg brieven van T-Mobile om mijn abonnement om te zetten naar T-Mobile. Op dit moment is er niet een telefoon die mij aan spreekt. Nu komt er in juni de nieuwe HTC touch pro2 en misschien de nieuwe Iphone. Kan ik mijn abonnement door laten lopen bijvoorbeeld naar september en dan opzeggen of zit ik er gelijk weer één jaar aan vast.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10 13:16
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:33:
Sorry dat ik mijn vraag in deze topic plaats, vond het niet nodig om een nieuwe topic te openen.

Ik zit met het volgende. Mijn Orange abonnement loopt af in augustus, nu word ik geregeld gebeld en krijg brieven van T-Mobile om mijn abonnement om te zetten naar T-Mobile. Op dit moment is er niet een telefoon die mij aan spreekt. Nu komt er in juni de nieuwe HTC touch pro2 en misschien de nieuwe Iphone. Kan ik mijn abonnement door laten lopen bijvoorbeeld naar september en dan opzeggen of zit ik er gelijk weer één jaar aan vast.

Alvast bedankt
Mijn orange abo liep in januari af :) wacht ook gewoon op de Touch Pro2 en ze zijn gestopt met bellen. + dat ik nu nog orange 2 orange heb.. dan helaas niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar loopt zo’n abonnement dan gewoon door zonder dat het automatische verlengt wordt met één jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Als ik mij niet vergis wordt die dan steeds per maand verlengt.

Maar als je zo vaak gebeld wordt, waarom dan niet even aan T-mobile zelf vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt, ja zal ik de volgende keer zeker doen dan laat het antwoord wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
frickY schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:22:
Als ik mij niet vergis wordt die dan steeds per maand verlengt.

Maar als je zo vaak gebeld wordt, waarom dan niet even aan T-mobile zelf vragen.
Klopt helemaal. Daarnaast had je deze vraag best even bij de klantenservice kunnen neerleggen ipv een 2 jaar oud topic te kicken :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.