Enkele Mobo, porcessor en graka vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik heb veel gezocht maar kon echt niet het antwoord vinden op mijn vragen, vandaar open ik dit topic.

Wanneer wordt release van de Nvidia 9800 series op dit moment verwacht en welke chipset heeft deze kaart? (ook al hoort het niet bij PMG thuis, leek mij het niet handig om een apart topic te openen)
Wanneer komt de X48 Chipset op de markt?
Wat zijn de voordelen van de X48 chipset? (Wikipedia: http://en.wikipedia.org/w..._chipsets#Core_2_Chipsets zegt alleen dat hij een FSB van 1600 Mhz ondersteunt, maar dat kan de X38 nu ook al)
Wanneer worden de Core 2 duo's met 1600 Mhz FSB verwacht?

Ik hoop dat jullie mij aan antwoorden kunnen helpen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek eens naar de roadmaps van Intel en Nvidia, dan kom je vrij veel data tegen.
o.a. dit nieuwsbericht over de X38 en X48 nieuws: 'Intel X38-chipset nu uitgeleverd; X48 eind dit jaar naar fabrikanten'

Over nvidia is ook vrij veel te vinden, al gaat dat voornamelijk over de 8800 serie die ze nu hebben, oa hier wat speculaties: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=66221

[ Voor 10% gewijzigd door TERW_DAN op 09-11-2007 23:48 ]

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:46:
Zoek eens naar de roadmaps van Intel en Nvidia, dan kom je vrij veel data tegen.
o.a. dit nieuwsbericht over de X38 en X48 nieuws: 'Intel X38-chipset nu uitgeleverd; X48 eind dit jaar naar fabrikanten'

Over nvidia is ook vrij veel te vinden, al gaat dat voornamelijk over de 8800 serie die ze nu hebben, oa hier wat speculaties: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=66221
Bedankt voor de informatie over de X48 chipset. Hij verschijnt dus eind dit jaar en heeft als voordeel ondersteuning voor 1600Mhz DDR3 geheugen. Uit die nieuwssite van Nvidia kan ik niet echt wijs uit maken wanneer de release is van de 9800's. Allen Nvidia weet volgens mij die release datum, weet een van jullie misschien wanneer die ongeveer uitkomt?

Verder ben ik ook benieuwd wanneer de processoren met een FSB van 1600Mhz komen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als iemand die info weet, werken ze bij de bedrijven in kwestie en zijn ze hun baan kwijt als ze het posten. Welkom in de wondere wereld van marketing. Het tijdstip waarop info naar buiten komt kan letterlijk miljoenen uitmaken, dus is men daar zeer terughoudend in. Blijf gewoon www.tweakers.net lezen, zodra er harde gegevens zijn (of goed onderbouwde/gelekte geruchten), dan lees je het daar. Tot die tijd is het puur koffiedik kijken, wat gezien de eisen die we aan onderbouwing stellen niet op GoT past.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.