...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Anders ka het dat je stroomtoevoer niet goed is, zit de stekker er goed in?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nope, geen van beide is het geval.franssie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:21:
weet je zeker dat je geen lollige buren/huisgenoten oid hebt of een kat die op een AB ligt?
Anders ka het dat je stroomtoevoer niet goed is, zit de stekker er goed in?
Ik vermoed dat het ook te maken heeft met warmteontwikkeling.
Gisteravond ruim een uur TV gekeken toen ie opeens uit ging.
Daarna wilde ie ook niet meer aan gaan (ok, 4 sec. ofzo
...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol
Ik ga idd maar even langs de reparateur want zoiets kan ik zelf niet fixen helaas...tvdoc schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:56:
meestal heeft dit te maken met losse contacten / slechte solderingen . Bij Panasonic wil nogal eens het raster-ic losse contacten gaan vertonen. Ik weet niet hoe handig je bent met een soldeerbout (geen model lasapparaat! ) anders moet je het laten doen door een rep. bedrijf.
Losse contactjes inderdaad
tnx voor de antwoorden.
okido! dus geen warmte gelukkig. Veel kijkplezier!Scally schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:33:
Opgelost.
Losse contactjes inderdaad
tnx voor de antwoorden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 78% gewijzigd door Gem1e op 19-11-2007 19:56 ]