Hoi,
Ik heb een probleem met een laptop.. het bluetooth apparaat word niet goed herkend, in device manager staat een apparaat "Bluetooth Bus-enumerator", echter in network devices staat niks, ik heb in de systray wel een Bluetooth icoontje staan maar wanneer ik er op klik krijg ik de boodschap "Bluetooth apparaat niet gevonden"
Ik heb op de website van de manufacturer gekeken maar niks gevonden..
Het zou een broadcom apparaat moeten zijn en de laptop is een EasyNote Skype edition.
Iemand enig idee?
Ik heb een probleem met een laptop.. het bluetooth apparaat word niet goed herkend, in device manager staat een apparaat "Bluetooth Bus-enumerator", echter in network devices staat niks, ik heb in de systray wel een Bluetooth icoontje staan maar wanneer ik er op klik krijg ik de boodschap "Bluetooth apparaat niet gevonden"
Ik heb op de website van de manufacturer gekeken maar niks gevonden..
Het zou een broadcom apparaat moeten zijn en de laptop is een EasyNote Skype edition.
Iemand enig idee?
[ Voor 0% gewijzigd door dion_b op 10-11-2007 12:05 . Reden: Voltooide deelwoorden krijgen alleen een -t als stam in FOKSCHAAP voorkomt. Irritante d/t fout gecorrigeerd ]
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!