Toon posts:

klein vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb Need for Speed: Carbon uitgespeeld, (tijdje geleden).
toen gebeurde er iets met me pc blablabla om een lang verhaal kort te maken: ik heb geen zin om weer een complete career te doen :)
dus ik savegame downloaden, maar ik heb geen idee waar ik m moet neerzetten.

bij oblivion was het erg gemakkelijk maar met NFSC kan ik er echt niet uitkomen.
als iemand een soort stap-voor stap uitleg heeft voor mij zou ik dat erg waarderen,
alvast bedankt.

Edit: dus wat ik bedoel met een soort stappenplan is dit:
1: open C:/ schijf
2. klik ea games need for speed folder aan
3. ....
enz. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 09:05
Kan je niet gewoon zelf een nieuwe savegame maken en vervolgens in Windows zoeken op de bestandsnaam die je aan de savegame gegeven hebt? Probably worth a try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

PromoX

Flying solo

Savegames worden geplaatst in \Mijn documenten\NFS Carbon\A[profielnaam]\A[profielnaam]. Iets wat je inderdaad snel genoeg zelf uit kunt zoeken.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk: ik heb dus een nieuwe savegame gemaakt, maarjah ik wilde gewoon even snel een race doen :) , ondertussen niet nagedacht dat ik nog een goede naam aan mijn savegame moest geven dus nu heet ik: Name, zodra ik dat zoek op mijn PC krijg ik allerlei zooi waaar ik nix aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt nu je het zegt: had ik inderdaad zelf wel kunnen ontdekken ja ^^ toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit is wel heel erg basic. Ga mij niet vertellen dat je dit niet via Google kan vinden. Iets van "NFSC savegame location" moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus niet voldoende, ik kan het niet vinden op google, daarom vraag ik het hier :P
maar open mijn documenten---NFS carbon---ANAME(dat is de enige folder die erin zit)-----en daar zit 1 bestandje in: aname
maar ik dacht dan plaats ik die savefile in die map maar dat werkt niet :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 19:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Probeer eens deze site.
Eerste hit op google... je hebt volgens mij toch niet erg goed gezocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah kijk
ik ken die site :p maar ik schrik altijd als ik allemaal van die gevarendriehoekjes zie met uitroeptekens erin enzo en me Mcafee sloeg helemaal op tilt :p maar op hoop van zege dan maar :D

PS: volgens mij had ik die savefile daar gedownload :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol start ik die site op krijg ik 5 errors met kan niet open bewerking wordt afgebroken dus dat werkt niet en ik wil ook verder niks forceren dus andere sites zijn meer dan welkom :) toch bedankt,
(het zal wel aan mijn pc liggen dat die site zo raar doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nog wlekom op GoT :) Lees de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) en de Registratievoorwaarden / korte FAQ even door, die geven wat uitleg over wat waar thuis hoort, welke topictitels handig zijn, etc. Dit topic ga ik sluiten wegens
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:03:
had ik inderdaad zelf wel kunnen ontdekken ja ^^ toch bedankt :)
;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.