BF2142 loopt vast tijdens optimizing shaders.
Dit heb ik al eerder gehad, en heb toen mijn Vista weghald en terug gegaan naar XP, Maar dit probleem heb ik nu op XP 32bit inc. SP2 met alle update van MS.
Iedereen ken 't scherm wel, bijna op 70-75% bij het Optimizing Shaders loopt ie vast en gaat niet door, Als ik Ctrl.Alt.Del indruk, dan zie ik in Task Manager dat BF2142 is vastgelopen. (Dit probleem loop bij EA support al 10 dagen) en zonder oplossing.
Als ik het spel beeindig, dan gaat ie niet naar de Optimizing Shaders, maar kan wel een server joinen, alleen dan loopt ie vast in het spel na 1-3minuten.
Wat heb ik al geprobeerd:-
1. Spel verwijderen, alle folders verwijderen van BF2142, register induiken en ook alles met BF2142 eruit halen.
2. BF2142 folder uit My Documents verwijderen.
3. Drivers updaten van mijn 8800GTX.
4. Update reinstallen van patch 1.25 of 1.40Beta3
5. Hardware Sound Acceleration in DirectX Diagnostic Tools naar Basic zetten.
6. Mijn geluid instellingen in BF2142 naar hardware, software of X-Fi. Medium of high, etc.
7. Process Affinity, Untick CPU 1 zoals hier staat: Game performance may be poor on a Windows XP-based computer that is using a dual-core processor
Mijn sys. spec;
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU 6700
Mobo: Asus P5B Wifi/Del
Memo: PC6400-2GB, 2x1GB
VGA: 8800GTX
Sound: X-FI Platinum
Monitor: Samsung 21" 215TW
Keyboard: Logitech G15
Mouse: Logitech G5
Harddisk: Raptor 150GB 10kRPM
Maak gebruik van Zalman Reserator 2 water cooling.
Ik heb F-Secure antivirus, maar die heb ik ook helemaal verwijderd. En maak verder geen gebruik van een firewall.
Heeft iemand die probleem al gehad? wat anders kan ik proberen?
Ik heb geen idee wat ik anders zou moeten proberen? en het duurt me erg lang om een oplossing te krijgen van EA.
Dit heb ik al eerder gehad, en heb toen mijn Vista weghald en terug gegaan naar XP, Maar dit probleem heb ik nu op XP 32bit inc. SP2 met alle update van MS.
Iedereen ken 't scherm wel, bijna op 70-75% bij het Optimizing Shaders loopt ie vast en gaat niet door, Als ik Ctrl.Alt.Del indruk, dan zie ik in Task Manager dat BF2142 is vastgelopen. (Dit probleem loop bij EA support al 10 dagen) en zonder oplossing.
Als ik het spel beeindig, dan gaat ie niet naar de Optimizing Shaders, maar kan wel een server joinen, alleen dan loopt ie vast in het spel na 1-3minuten.
Wat heb ik al geprobeerd:-
1. Spel verwijderen, alle folders verwijderen van BF2142, register induiken en ook alles met BF2142 eruit halen.
2. BF2142 folder uit My Documents verwijderen.
3. Drivers updaten van mijn 8800GTX.
4. Update reinstallen van patch 1.25 of 1.40Beta3
5. Hardware Sound Acceleration in DirectX Diagnostic Tools naar Basic zetten.
6. Mijn geluid instellingen in BF2142 naar hardware, software of X-Fi. Medium of high, etc.
7. Process Affinity, Untick CPU 1 zoals hier staat: Game performance may be poor on a Windows XP-based computer that is using a dual-core processor
Mijn sys. spec;
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU 6700
Mobo: Asus P5B Wifi/Del
Memo: PC6400-2GB, 2x1GB
VGA: 8800GTX
Sound: X-FI Platinum
Monitor: Samsung 21" 215TW
Keyboard: Logitech G15
Mouse: Logitech G5
Harddisk: Raptor 150GB 10kRPM
Maak gebruik van Zalman Reserator 2 water cooling.
Ik heb F-Secure antivirus, maar die heb ik ook helemaal verwijderd. En maak verder geen gebruik van een firewall.
Heeft iemand die probleem al gehad? wat anders kan ik proberen?
Ik heb geen idee wat ik anders zou moeten proberen? en het duurt me erg lang om een oplossing te krijgen van EA.