Mijn WD 200GB hdd krijgt geen stroom en start hierdoor niet op. Ik vermoed dat de printplaat kortsluiting heeft gemaakt of een optaater heeft gehad toen ik hem uit de pc had gehaald.
Op de schijf zitten een enkele partities waarvan er één, een backup partitie is.
Nu weet ik niet meer wat ik precies moet doen. De schijf proberen te fixen lijkt me geen goed idee. Ik heb namelijk op de schijf nog warranty t/m de datum 4/18/2010.
Ik heb geprobeerd andere voedingskabels aan te sluiten maar dit werkte jammergenoeg niet.
Op de schijf zitten een enkele partities waarvan er één, een backup partitie is.
Nu weet ik niet meer wat ik precies moet doen. De schijf proberen te fixen lijkt me geen goed idee. Ik heb namelijk op de schijf nog warranty t/m de datum 4/18/2010.
- Ik zat eraan te denken om dezelfde printplaat van de HDD te verwisselen met een soort gelijke HDD, maar ik heb niet de juiste T15 Torx schroevendraaier. Goedkoop, risicovol en waarschijnlijk vervalt dan ook mijn RMA contract omdat er met de schijf gesjoemeld is.
- Opsturen naar een Recovery firma. Duur en waarschijnlijk vervalt dan ook mijn RMA contract omdat er met de schijf gesjoemeld is.
- Opsturen voor RMA, maar dan zal ik een replacement terugkrijgen en geen backup terugkrijgen.
Ik heb geprobeerd andere voedingskabels aan te sluiten maar dit werkte jammergenoeg niet.