Windows Update broken? Laatste update is van 10/10/07!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-02 20:25
Hi there,

Ik vraag mij af of het normaal is dat mijn Windows Vista 64 bit OS al bijna een maand geen updates meer heeft binnengekregen.
Is dit bij jullie ook zo?
Of is het dan toch waar dat Vista zeer veilig genoemd mag worden?! :+

(Ik heb vorige maand ofzo wel gelezen dat door een bepaalde update "Windows Update" niet meer wou werken.)

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Asgaro schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:07:
Hi there,

Ik vraag mij af of het normaal is dat mijn Windows Vista 64 bit OS al bijna een maand geen updates meer heeft binnengekregen.
Is dit bij jullie ook zo?
Of is het dan toch waar dat Vista zeer veilig genoemd mag worden?! :+

(Ik heb vorige maand ofzo wel gelezen dat door een bepaalde update "Windows Update" niet meer wou werken.)
Al handmatig geprobeerd? dwz naar de site gaan en daar updates selecteren?

And it goes BRAAAAAPP!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-02 20:25
ROFLASTC schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:08:
[...]

Al handmatig geprobeerd? dwz naar de site gaan en daar updates selecteren?
Werkt zo te zien niet:

Gebruik het menu Start om te controleren op updates

Windows Update maakt nu deel uit van het Configuratiescherm. Als u in de toekomst wilt controleren op updates (of als Windows Update niet automatisch wordt geopend op deze webpagina):

Klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Update.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.

Volgens mij moet er toch véél meer van zo'n topicstart te maken zijn, als je die van jou naast de Windows Clients - Policy legt....

WU heeft ook logbestanden, dus ik zou daar eens naar op zoek gaan en die doorneuzen of er iets in vermeld word.

Maar dat mag je dus in een nieuwe poging doen die wel aan de voorwaarden voldoet.
Ook de Windows versie dus in de titel ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.