Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Flash] Flash_8_menu_XML van Oshin Saginian

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op Flashkit kwam ik een erg mooi menu tegen van Oshin Saginian. Het heet " Flash 8 menu XML " en is te zien en downloaden op http://www.flashkit.com/m...-Oshin_Sa-12027/index.php

Via de XML file kan je je menu samenstellen. Nu had ik alleen wat buttons nodig zonder subs, maar goed, na alles weggehaald te hebben behalve mijn eigen buttons, blijft er toch een menu met submenu over: dat van de Lamborghini.

Hoe kan dit? Het staat niet meer in de XML en in de .fla file zie ik het in het Flash actionscript ook niet staan. Het is een schitterend menu, echt het proberen waard!

(Op Flashkit werkt de 'view comments' functie niet en de maker reageert niet, dus dat helpt me niet verder).

Iemand hier ervaring mee?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je alles uit de XML hebt gehaald en de button verschijnt nog, dan zal 'ie wel hardcoded zijn he? ;)

edit:

En ja hoor; in de actionscript van Symbol 40. Kijk zelf maar.

Maar voor support op 3rd party code/componenten moet je toch echt bij die 3rd party zijn en niet hier. Als de maker/auteur niet meer reageert is dat rot ja, maar je hebt gewoon de code erbij :?

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 09-11-2007 16:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Krijg nou wat, ik zie het staan nu. :)

Ik vroeg me al af of dit een demo/trial was van een script waarvoor je moest betalen. Waarom zetten ze dit er anders in godsnaam hardcoded in? Dan is toch het hele voordeel van de XML weg? :?

Dit roept bij mij een nieuwe vraag op: als je een .fla hebt, dan is het in die .fla toch niet mogelijk daar geencrypte dingen in te zetten? Een .fla is toch door iedereen voor de volledige 100% aan te passen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:51:
Krijg nou wat, ik zie het staan nu. :)

Ik vroeg me al af of dit een demo/trial was van een script waarvoor je moest betalen. Waarom zetten ze dit er anders in godsnaam hardcoded in? Dan is toch het hele voordeel van de XML weg? :?
Ik neem aan dat het 'test-code' is geweest die is blijven rondslingeren ofzo.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:51:
Een .fla is toch door iedereen voor de volledige 100% aan te passen?
Een .fla wel ja, maar die zet je niet op je site ;) De .swf wel ;)
En wat versta je onder "geencrypte dingen"?

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 09-11-2007 16:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:52:
[...]

Ik neem aan dat het 'test-code' is geweest die is blijven rondslingeren ofzo.

[...]

Een .fla wel ja, maar die zet je niet op je site ;) De .swf wel ;)
En wat versta je onder "geencrypte dingen"?
Aha.

Nee begrijp ik, dat van de .fla dat je die niet op je site zet, alleen .swf ja! :)

Ik heb met een ColdFusion floating menu wel eens een .cfm pagina gezien die ge-encrypt was. Dat gedeelte van de code kon je dus niet aanpassen in een platte tekst editor. Ik vroeg me af of dat in de laatste Flash versie's ook zou kunnen zitten. (ik ben alleen wat basic Flash MX dingen gewend). Ook zie je wel eens dat er met een web-app scriptje (van wet ik veel wat, een dropdown menu ofzo) verbinding met de website van de leverancier gemaakt wordt, en zolang je niet betaalt, dat je dan de trial blijft houden ofzo. Ik dacht misschien is er wel zoiets aan de hand met dit menu maar de code staat er gewoon in en is weg te halen (hoop dat dat me lukt althans).

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt, na het eruit halen van de achtergebleven button testcode is het menuutje clean. Leuk spul :)

Ik kan alleen de lengte van de buttons nergens opgeven in de XML. En als ik het in het actionscript aanpas van 165 naar bijv. 200 dan zie ik ook geen verschil. Streensj......
Pagina: 1