Toon posts:

[Gezocht]Strategie-RPG

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe Strategie game. Ik heb al wat reviews bekeken van Empire Earth III maar die lijkt mij niet echt geweldig. Nu heb ik net The Settlers Rise of an Empire bijna uitgespeeld. Echt een super spel. Nu vroeg ik me af of er nog iets is in die richting? Een beetje dezelfde sfeer. Stad bouwen zorgen dat het volk tevreden is. Boerderijen neerzetten. Jagen etcetc.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Age of empires 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35

Bosmonster

*zucht*

Ik las in de laatste PCgameplay een indiegame dat me wel aansprak. Weet de naam alleen ff niet meer. Het was een RPG gecombineerd met soort van faction warfare.

Depths of Peril was het :P

Het is een indie-game (dus niet zo bekend), en de graphics zijn niet super. Maar de PCgameplay gaf hem een 82/100 door de goede gameplay.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 09-11-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tjah.. Ik heb 1 en 2 al gespeeld. Als er echt niks anders te vinden is wat me wel bevalt. Dan is dat een optie. Maar ik wil ook proberen iets anders te spelen dan AoE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet een "nieuw" spel, maar misschien wel iets wat je leuk vindt, Anno 1701 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Is de Total War series niks voor jou? Taxes, city building, politics, legers bouwen, royal family onderhouden, alles op grote schaal. En vervolgens in realime dikke 3D veldslagen uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:00
Of misschien is het een ideetje om ook de vorige delen van The Settlers te gaan spelen. Blijft vermakelijk vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26

SilencerNL

No remorse

Settlers 2: 10th aniversary

Dat is de beste settlers in een modern jasje! Erg leuk spel!

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27
kijk eens hier naar :)

Escape From Paradise City

http://www.paradisecity-thegame.com/en/

zeer vermakelijk heeft zo wel RTS gedeelte en een rpg gedeelte

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Civilization IV doet ook wat je vraagt. =)

Maar de omschrijving van je topictitel doet mij eerder denken aan Warcraft III. Hoewel dat in de verste verte niet lijkt op Settlers... Misschien gewoon even proberen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaap schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:14:
Is de Total War series niks voor jou? Taxes, city building, politics, legers bouwen, royal family onderhouden, alles op grote schaal. En vervolgens in realime dikke 3D veldslagen uitvechten.
Ik zat hier inderdaad net even op Steam naar te kijken zeer er ten eerste zeer mooi uit. En die veldslagen ernaast zijn ook wel relaxed! Maar nu zie ik Rome Total War en Medieval Total War. Ik wil iig Total War aanschaffen.. Maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:42:
[...]

Ik zat hier inderdaad net even op Steam naar te kijken zeer er ten eerste zeer mooi uit. En die veldslagen ernaast zijn ook wel relaxed! Maar nu zie ik Rome Total War en Medieval Total War. Ik wil iig Total War aanschaffen.. Maar welke?
Als je van Romeinen houdt moet je Rome total war nemen. Wil je beetje middeleeuwse gevechten en steden, dan moet je medieval nemen. Persoonlijk vind ik Medieval leuker dan Rome, maarja dat komt voornamelijk door de vele verschillende units en paarden.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:42:
[...]

Zoals hierboven. Rome Total War is de Romeinen als thema en Medieval Total War 2 (let op deel 2) is middeleeuwen. Beide hebben al een expansion pack en de boxed versie voor game+expansion kost al niet zo heel veel meer.

De Total War serie is echt een aanrader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

ravw schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:30:
kijk eens hier naar :)

Escape From Paradise City

http://www.paradisecity-thegame.com/en/

zeer vermakelijk heeft zo wel RTS gedeelte en een rpg gedeelte
Oke ik heb een hekel aan dit soort reacties, maar deze kan ik even niet laten liggen:

HAHAHAHAHAHAHA

Wat een _ontiegelijke_ baggergame is dat zeg. Als ik even naar de gemiddelde score kijk op Gamehype zie ik een 3.4 voor het spel staan, zegt genoeg.

Maar ontopic: Ik ga mee met de Settlers 2 10th anniversary edition. De laatste settlers mag imho de naam niet eens dragen, dus ik raad je bovenstaande echt aan.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 09:10

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Bleet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:46:
[...]

Oke ik heb een hekel aan dit soort reacties, maar deze kan ik even niet laten liggen:

HAHAHAHAHAHAHA

Wat een _ontiegelijke_ baggergame is dat zeg. Als ik even naar de gemiddelde score kijk op Gamehype zie ik een 3.4 voor het spel staan, zegt genoeg.

Maar ontopic: Ik ga mee met de Settlers 2 10th anniversary edition. De laatste settlers mag imho de naam niet eens dragen, dus ik raad je bovenstaande echt aan.
Hoezo geef je niet aan WAAROM je het een "baggergame" vindt? Of ga je alleen maar uit van ander mans becijfering? Geen eigen mening?

Ik ben wel benieuwd waarom het geen leuk spel is? De screenshots spraken mij wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Misschien is Anno 1701 wel iets voor je.
Pagina: 1