Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 11:00
Hallo iedereen,

er bestaat een kans dat ik binnenkort een soort van stampcursus MCSE krijg. Mocht dit doorgaan dan duurt dit sowieso nog 2 maanden waarin ik ontzettend veel tijd voor mezelf heb. Voldoende ruimte voor studie dus. Mijn vraag is: hoe kan ik me zo goed mogelijk voorbereiden voor MCSE? Zijn er echte aanraders qua boeken die mensen hier aan kunnen raden? Ben al op de hoogte van proefexamens en transcenders en zo maar het gaat me echt om de theorie. Ik heb al behoorlijk wat ervaring op het gebied van netwerken, servers, etc maar voor MCSE zal ik echt even wat tandjes bij moeten zetten. Ik wil dus goed voorbereid aan dit traject beginnen.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk kun je beter even kijken in [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 5.
Daar kun je vele ervaringen vinden over het traject naar MCSE en MCSA.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-10 13:47
Euh, koop de boeken van Microsoft Press betreffende de MCSE modules die je wilt gaan doen?

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 11:00
Okiedokie, doen we dat!

Alvast bedankt.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ga zelf ook alvast wat spelen en pielen met een testomgeving. Om goed alle dingen uit de boeken te kunnen oefenen heb je minstens drie machines nodig.

Richt lekker een ADS, DNS/DHCP/WINS-server, RIS-server etc op en ga ermee spelen. Bijvoorbeeld met een virtualisatietool (VMware, VirtualPC/Server) is dat prima te doen.

Virussen? Scan ze hier!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:51
Cursussen mogen in WI, maar in dit geval is [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 5 inderdaad de beste plek :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.