Toon posts:

You Tube films flikkeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij alle filmpjes van youtube, video google en wat je maar kan verzinnen trilt het beeld heel erg met vage kleuren er over heen.

Hier Screen
http://members.lycos.nl/rickroelofsen1/123.bmp

Hier mijn PC
A8N-SLI SE mobo
AMD Atlhon X2 4200+
Sapphire ATI Radeon x1950pro
1x 250 gb maxtor
1x 320 gb samsung
350 watt voeding

Ik draai een volledig upgedate winxp pro sp2

Wat kan ik hier aan doen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Codec packje installeren?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
welke?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 20:17

Zerora

Ik Henk 'm!

Of codec packje uninstallen. Misschien dat je in het verleden een paar codecs pakcs geinstalleerd hebt die met elkaar conflicten en daardoor die flikkeringen weergeeft.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:27
Wat bedoel je met "en wat je maar kan verzinnen"?

Is het probleem beperkt tot flash? Tot flash films alleen, of ook andere flash?

Doet het probleem zich voor bij niet flash, filmpjes? Doet het probleem zich voor bij overlay, ook als het niet een filmpje is?

Als je de youtube download en afspeelt, heb je het dan nog?

Only when it is dark enough, can you see the stars

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 22:16

E-Vix

Nu met sneeuw!

Youtube werkt niet met een client side codec. Je kan er dus geen codec voor installeren op je computer.
Download van de Macromedia site eens de meest recente versie van Flash, en probeer het ook eens in een andere browser zoals Firefox.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit bij alle filmpjes voor flash. en de flash sites trillen op en neer (klein beetje gaan uitverhoudingen).
Heb windows al een keer hele maal verwijdered en opnieuw geinstalleerd en doet het nog steeds.
Ik heb de meest recente versie van flash

Firefox zelfde probleem

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 19:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 19:15

DeTeraarist

#Boots2Asses

Je zou de drivers van je videokaart kunnen proberen te wijzigen naar een nieuwe/oude versie.

Stond er bij de verse installatie van windows nog meer geinstalleerd behalve de flashplayer?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Er stond helemaal niks op geen 1 schijf behalve windows. heb al de nieuwste videokaart drivers al geinstalleerd had eerst de oude met zelfde probleem.
Pagina: 1