Toon posts:

google chached pdf downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een pdf downloaden, maar deze is op de site niet meer publiekelijk beschikbaar. Hij staat echter wel nog in de cache van google, want als ik zoek naar een willekeurige zin uit deze pdf, kom ik bij deze pagina uit. Is het op een of andere manier mogelijk om de pdf te openen via google, danwel de gehele pdf uit de cache van google te downloaden? Het betreft bijvoorbeeld deze pdf die ik graag zou willen hebben: http://www.google.com/sea...Fu7x0463117566803.pdf&lr=

Verwijderd

Dit kan niet, het artikel wat je graag wilt hebben is een wetenschappelijk artikel. Alleen te verkrijgen via betaling of via een licentie (van je bedrijf / universiteit)

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:36:
Dit kan niet, het artikel wat je graag wilt hebben is een wetenschappelijk artikel. Alleen te verkrijgen via betaling of via een licentie (van je bedrijf / universiteit)
Dat heb ik net even geprobeerd, en ik krijg ook een fout via mn UU link. Dus als je idd een bedrijf/universiteit login gebruikt, gewoon even vragen / mailen. Als je dat niet gebruikt zal je iets anders moeten bedenken :P Via Google's cache lijkt me iig niet de heel erg nette manier ;)

Verwijderd

Rigi schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:41:
Via Google's cache lijkt me iig niet de heel erg nette manier ;)
Probleem is dat voor deze documenten de cache niet beschikbaar is. Probeer anders even Google scholar en zoek daar op de titel van het document. Vaak vind je nog alternatieven / of heeft de schrijven het document zelf gratis gepubliceerd.