Toon posts:

Videokaart wordt niet gepakt

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag.

Aangezien mijn PC ontzettend traag was, heb ik deze even geformatteerd. Na herinstallatie van windows, ziet de PC echter mijn videokaart niet meer. Bij apparaatbehaar staat nergens een display adapter oid. Daarnaast heb ik met een progje (Belarc Advisor) mijn PC 'gescand' en ook die geeft aan dat er geen display adaptor is, terwijl ik toch echt gewoon met deze PC surf. Ik heb mijn videokaart eruit gehaald en opnieuw ingedrukt, maar ook dat bood geen soelaas.

Op zich vind ik het ook niet heel belangrijk dat de PC aangeeft dat er niks inzit, aangezien hij het gewoon doet. Maar ik heb toevallig een breedbeeldbeeldscherm en ik kan (ook met de software die er bij zat) niet de resolutie instellen op 1400 bij 880 (of wat is het precies). Ik kan nu dus ook niet zien wat voor videokaart erin zit, zodat ik daarbij nieuwe drivers kan vinden.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn resolutie weer terug kan krijgen, danwel er achter kan komen wat voor videokaart ik heb? :)

MVG

geit

Verwijderd

Het lijkt erop dat je geen drivers hebt geladen voor je moederbord/videokaart. Het is ook een beetje moeilijk voor ons om je raad te geven als we niet weten wat je aan hardware voor je hebt staan.
Ik zou zeggen google eens met het merk en type van je pc. Meestal vindt je dan wel wat voor hardware erin zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je geeft niet aan welke videokaart je hebt
Je geeft niet aan welke versie Windows je gebruikt
Je geeft niet aan welke andere hardware je hebt (moederbordchipset)
Je geeft niet aan welke drivers (chipset + VGA) je probeert te installeren

Hoe verwacht je dan in vredesnaam dat wij je helpen :?

We kunnen hier alleen gokken, en dat is op GoT nadrukkelijk niet de bedoeling. Mijn beste gok zou zijn dat je nagelaten hebt de moederbordchipsetdrivers te installeren en dat daardoor AGP of PCIe niet geinitialiseerd wordt. Maar goed, er zijn ook 1001 andere dingen mogelijk :o

Dicht wegens totaal geen specs en dus gokwerk.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.