May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard
Afhankelijk van wat je nodig hebt heb je verschillende opties tussen aankoop en zelfbouw.
Voor wat dien je het te gebruiken en wat voor signalen en frequentie...
Voor wat dien je het te gebruiken en wat voor signalen en frequentie...
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
Tony: sorry dat ik nog niet op je antwoord gereageerd had. Beetje druk. Arduino ziet er leuk uit, vooral ook omdat er op de website een zo te zien redelijk actief forum zit. Toch is het niet precies wat ik zoek want het verschuift het probleem van de io poorten van de mac naar een extern pcl-achtig iets, dat zich niet direct vanaf de mac laat sturen. Die phidgets moet ik nog even naar kijken, maar is misschien de oplossing (helaas geen applescript).
Wat ik zoek is een oplossing om (liefst) met applescript io poorten kan aansturen van een kaart die via usb aangesloten is. Frekwentie laag, het moeten stuursignalen worden naar een homecontrolbox van eaton. Hoe ik het precies aan elkaar knoop zie ik nog wel. Guru Evi, suggesties?
Wat ik zoek is een oplossing om (liefst) met applescript io poorten kan aansturen van een kaart die via usb aangesloten is. Frekwentie laag, het moeten stuursignalen worden naar een homecontrolbox van eaton. Hoe ik het precies aan elkaar knoop zie ik nog wel. Guru Evi, suggesties?
http://www.delcom-eng.com/ heeft een I/O bordje voor niet zo veel geld en in combinatie met Smile regular edition (http://www.satimage.fr/software/en/index.html) kun je het AppleScripten.
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
Ik heb deze besteld. Welliswaar geen applescript, maar met C kom ik er ook nog wel uit. Denk ik.
De Delcom oplossing was ook bruikbaar, maar het phidget boardje lijkt beter gedocumenteerd.
Beiden bedankt voor het meedenken!
De Delcom oplossing was ook bruikbaar, maar het phidget boardje lijkt beter gedocumenteerd.
Beiden bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1