Hallo,
Ik heb de volgende situatie:
Het staat hieronder ook in een voorbeeldje, maar ik heb een repeater die een aantal checkboxes heeft en ik wil in een form al deze dingen versturen. Dit bleek lastiger als ik dacht, en er is ook bar weinig over te vinden.
Kortom, hoe krijg ik de values van die checkboxen en eigenlijk die Id per regel (zie bovenstaand input hidden). Heeft iemand misschien een link of tutorial of zelfs code sample om mij verder te helpen.
Alvast bedankt
Ik heb de volgende situatie:
Het staat hieronder ook in een voorbeeldje, maar ik heb een repeater die een aantal checkboxes heeft en ik wil in een form al deze dingen versturen. Dit bleek lastiger als ik dacht, en er is ook bar weinig over te vinden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <form hier>
<asp:Repeater runat="server" ID="MyRepeater">
<HeaderTemplate>
<table>
<tr>
<th>Iets</th>
<th colspan="2">opties</th>
</tr>
</HeaderTemplate>
<ItemTemplate>
<tr>
<td><%# Eval("Name")%> <input type="hidden" value="<%# Eval("Id") %>" name="rowId"> (dit Id moet ik per rij hebben*)</td>
<td class="default-data-column"><asp:CheckBox ID="ActiveCheckBox" runat="server" /></td>
<td class="default-data-column"><asp:CheckBox ID="EmailCheckBox" runat="server" /></td>
</tr>
</ItemTemplate>
<FooterTemplate>
</table>
</FooterTemplate>
</asp:Repeater>
<asp submitbutton hier >
</form> |
Kortom, hoe krijg ik de values van die checkboxen en eigenlijk die Id per regel (zie bovenstaand input hidden). Heeft iemand misschien een link of tutorial of zelfs code sample om mij verder te helpen.
Alvast bedankt