Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dezelfde kleur is net even anders in IE en FF*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik ben met een website bezig en heb een probleem,
In internet explorer zien bepaalde kleuren er anders uit dan in firefox ...
Iemand enig idee hoe dat kan ?
Ik heb al geprobeerd het te verandere maar dan ist in firefox weer niet goed.. =S
toen ik nog een andere achter grond had bij het tekst veld was er niets aan de hand evenals de media button, na dat ik probeerde iets op te lossen met de vorige kleur , waarbij hij in FF iets lichter was
ging het fout..

De screen waren te groot, dus hier een link , voor de mensen die FF + IE hebben :)
http://carnifall.nl.tt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 12:04 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk even naar die waarschuwing onder je plaatjes en volg dan ook meteen het advies op ;)

Overigens is het wellicht handiger om even een plaatje beschikbaar te maken, waar jij het kleurverschil op ziet. Gebruik je advanced features van PNG wellicht? Of de opacity truuk binnen IE. Dit kan het verschil verklarne, maar dat wordt dus lastig zonder een echt plaatje :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kan komen doordat de plaatjes voorzien zijn van een kleurprofiel (Colorsync).

Je moet dus óf het kleurprofiel tag van de plaatjes verwijderen, óf voor de achtergrond van het egale grijze vlak een kleine slice exporteren met hetzelfde kleurprofiel als de andere plaatjes.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:14
zitten de kleurverschillen in (achtergrond) plaatjes? dan kan het te maken hebben met kleurprofielen. google maar eens op aRGB en sRGB

Freelance Drupal Developer

Verwijderd

Topicstarter
ok alvast bedankt allemaal k ga er nu mee bezig :)
de achtergrond heb in middels al een work around voor gevonden.. ik heb de achtergrond in al mn files verandert naar een plaatje dat on verandert is gebleven :)
Ik ga zal ff verder kijken voor die button enzo ;)

Ik zal later op de middag deze post weer bekijken.
Moet nu gaan ivm school.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 12:11 ]