Toon posts:

Connecteren van Hercules adapter met Linksys router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

ik heb volgend probleem :

ik zou graag met mijn pc automatisch "inloggen" op de wireless router dat beneden staat. Hier is al reeds een computer op aangesloten. De router is beveiligd met een paswoord.

Als ik probeer te connecteren, lukt dit wel, maar je moet steeds als je op internet wil zelf handmatig de verbinding maken en steeds het paswoord van de router opnieuw ingeven. Graag zou ik hebben dat wanneer ik mijn pc opstart, deze automatisch wordt verbonden met de router zonder enig paswoord te moeten ingeven.

Ik heb het internet al afgezocht naar een oplossing voor mijn probleem maar heb dit nergens kunnen vinden.

De router is van het typy Linksys WRT54G en de adapter is een HERCULES USB2 wireless adapter.

Wie weet enige raad?

Met vriendelijke groete
Raven_963 _/-\o_

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-12-2025
Doe je dat via de connectsoftware van Hercules of via de windows wizard voor verbinding maken met een draadloos apparaat?

Verwijderd

Kijk eens of er een nieuwe driver staat bij Hercules :

http://ts.hercules.com/eng/index.php

Je draait met Vista ?

Verwijderd

Topicstarter
flo_ schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:16:
Doe je dat via de connectsoftware van Hercules of via de windows wizard voor verbinding maken met een draadloos apparaat?
Ik doe het met de connectsoftware van Hercules. Immers als ik deze software niet installeerde, werkte de USB2 stick gewoonweg niet en kon ik totaal niet op internet. De windows wizard vind geen draadloze netwerken, ook al ben ik geconnecteerd via de Hercules software.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:23:
Kijk eens of er een nieuwe driver staat bij Hercules :

http://ts.hercules.com/eng/index.php

Je draait met Vista ?
Ja, ik heb deze reeds gedownload en geinstalleerd, maar deze biedt geen optie tot het automatisch connecteren. (Ik draai Windows XP SP2)