Nou, de vraag is duidelijk. Kan je op 1 of andere manier zien waarom en bij welke post / moderatie je penalty ratio omhoog is geschoten? Want, ik had blijkbaar 1 keer iets anders gemod dan anderen en had opeen een penalty ratio van 2,3 terwijl ik echt maar 1 comment had gemod.
[cross vanaf LA]
(erg globaal)Als je -1 flamebait of -1 troll geeft, terwijl de post uiteindelijk niet op -1 terecht komt.
Hoe de daadwerkelijke berekening zit (houd rekening met WAAR de post terecht komt, en hoeveel moderaties er gepleegd zijn, tegen het aantel mods dat jij gedaan hebt) kun je
beter aan Femme vragen, of een andere MoliceOfficer.
Dat heb ik nooit begrepen (ook nooit moeite voor gedaan)
[edit:ik cross vanaf LA, en niet avaf TMF; ik ben echt nog niet wakker |:(]
(erg globaal)Als je -1 flamebait of -1 troll geeft, terwijl de post uiteindelijk niet op -1 terecht komt.
Hoe de daadwerkelijke berekening zit (houd rekening met WAAR de post terecht komt, en hoeveel moderaties er gepleegd zijn, tegen het aantel mods dat jij gedaan hebt) kun je
beter aan Femme vragen, of een andere MoliceOfficer.
Dat heb ik nooit begrepen (ook nooit moeite voor gedaan)
[edit:ik cross vanaf LA, en niet avaf TMF; ik ben echt nog niet wakker |:(]
Hmpfz, volgens mij niet... Maar ik vind dat penalty ratio nog steeds errug vaag bij mij staat ie nog op 0.00
heb jij geluk.. naja bij mij stond hij gedurende erm naja, vanaf et begin eigenlijk ook heeeel erg laag, maar sinds ik denk 1,5 - 2 weken is ie opeens boven de 2 gekomen.