Toon posts:

Apple Tablet PC

Pagina: 1
Acties:
  • 908 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens een executive bij Asus, zijn zij concreet aan het werken aan een Macbook Tablet PC.

http://crave.cnet.co.uk/laptops/0,39029450,49293967,00.htm

(heb even gezocht maar vond hierover nog geen topic)

Dit zou dus wel eens voor 2008 kunnen zijn. De enige vraag die ik me stel is de prijsklasse van een eventuele Macbook Pro Tablet, aangezien de Pro's nu al in een zeer hoge prijsklasse zitten imo.

Als illustrator kijk ik evenwel sterk uit naar dit apparaat (op voorwaarde dat de tablet kant door wacom ontwikkeld is)

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-01 09:09
Leuke mock-up:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2037/1865501637_4f56d83fde.jpg

Bron:
http://factoryjoe.com/blo...t-concept-the-ipad-touch/

Is iemand d'r erg over na heeft gedacht en wat leuke opties ter berde brengt

Verwijderd

Topicstarter
idd leuk gedaan, maar ik hoop dat ze b.v. deze features combineren met een goede tablet-technologie en dan liefst nog Wacom. Als dit er komt dan verkoop ik mijn auto en ga ik terug met de trein naar men werk! :D

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:38

Garyu

WW

Frontpage van tweakers.net gemist?

nieuws: Asus bevestigt bestaan tablet-pc Apple

Cross-post-achtig:

Tablet PCs zijn een geweldige uitvinding, mits ze ook uitgerust zijn met een normaal toetsenbord (ofwel convertible o.i.d.). Het biedt gewoon erg relaxte mogelijkheden om je PC echt als kladblok te gebruiken, met behulp van bijvoorbeeld Microsoft OneNote of EverNote. Daarnaast zijn tekenprogramma's natuurlijk prima te bedienen, en ook presentaties en dergelijke worden automatisch veel levendiger en veelzeggender als je direct in een presentatie kan tekenen (tablet als het virtuele whiteboard).

Het enige wat je niet moet willen is echt veel tekst proberen te schrijven op een Tablet. Dat gaat gewoon langzamer. En hoewel de Vista tekstherkenning echt al wel goed werkt, gaat het altijd één op de zoveel woorden mis en moet je handmatig bij corrigeren. Daarbij kan ik sneller typen dan dat ik kan schrijven op mijn tablet, dus vandaar dat toetsenbord.

Een Apple tablet zou best welkom zijn, mits het een normaal toetsenbord zou hebben. Als ik die tekeningen zo bekijk lijkt me dat niet het geval, dat zou wel weer eens in het nadeel van de tablet kunnen spreken. Daarnaast heeft apple niet bepaald veel ervaring met handschrift herkenning. Ook het virtuele keyboard van de iPhone laat nogal te wensen over.

Ik heb geen ervaring met Inkwell, maar het zou net iets minder preseteren dan Vista's tablet handschrift herkenning. Geen idee of dat klopt natuurlijk.

[ Voor 79% gewijzigd door Garyu op 09-11-2007 09:51 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor dit geruchten hebben we de regel dat er minimaal drie onafhankelijk bronnen zijn, om te voorkomen te topics uitlopen in eindeloos gefantaseer in de ruimte (Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007)). Aangezien er maar een bron is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.