Ik heb de nieuwste versie van VMware workstation. Ik draai zelf Vista.
Op vmware heb ik XP geinstalleerd, na de installatie meteen VMware tools erop geknalt.
Alleen helaas vanaf dat moment zodra hij windows opgestart heeft komt deze melding:
"Windows - no disk" with "Exception Processing message"
Volgens google moet ik dan de floppydrive disablen, of zelfs verwijderen.
Wat ik ook doet, de melding blijft komen en valt niet weg te klikken als hij er eenmaal is.
Ook de cdrom heb ik verwijderd en de USB voor de zekerheid. Helaas was dit ook geen oplossing.
Er is ook een reg aanpassing van microsoft, namelijk deze:
PRB: Dialog Box Opens During Backup Process Prompting You To Insert Disk in Drive A
Om deze melding uit te schakelen moet je de waarde in een 2 veranderen.
Nadat ik dit had gedaan op mijn virtuele machine (ik neem aan dat ze dat bedoelen),
komt de melding ook weer terug.
Iemand anders met dit probleem?
Of weet iemand hoe dit op te lossen is.
Op vmware heb ik XP geinstalleerd, na de installatie meteen VMware tools erop geknalt.
Alleen helaas vanaf dat moment zodra hij windows opgestart heeft komt deze melding:
"Windows - no disk" with "Exception Processing message"
Volgens google moet ik dan de floppydrive disablen, of zelfs verwijderen.
Wat ik ook doet, de melding blijft komen en valt niet weg te klikken als hij er eenmaal is.
Ook de cdrom heb ik verwijderd en de USB voor de zekerheid. Helaas was dit ook geen oplossing.
Er is ook een reg aanpassing van microsoft, namelijk deze:
PRB: Dialog Box Opens During Backup Process Prompting You To Insert Disk in Drive A
Om deze melding uit te schakelen moet je de waarde in een 2 veranderen.
Nadat ik dit had gedaan op mijn virtuele machine (ik neem aan dat ze dat bedoelen),
komt de melding ook weer terug.
Iemand anders met dit probleem?
Of weet iemand hoe dit op te lossen is.