Toon posts:

Waar zijn de nieuwe "2,2gz"Macbooks te koop?!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste paar dagen heel internet afgespitst om te kijken waar ik zo snel mogelijk een Macbook kan aanschaffen. Maar dan wel de laatste versie met 2,2gz en de nieuwe x3100 chip +leopard preinstalled.

Op de online store zijn ze al te bestellen maar er staat 3 dagen verzendklaar, en uit ervaring weet ik dat de levertijd + betaling alleen al 2 weken is . Dat is veels te lang... Ook applestores vertellen me elke keer iets anders of zijn niet zeker van hun zaak.

Weet iemand mischien wel specifiek waar ik de nieuwste macbook kan kopen? het liefst in een winkel, maar kan ook oline als ze hem direct hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 23:35 ]

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
Wacht even tot morgenochtend 10 uur en klim in de telefoon.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:32
Een maat van me was vorige week donderdag vlak na de aankondiging van de 'nieuwe' modellen naar het iCentre gegaan in uitgeest, en heeft daar zijn MacBook besteld.
Toen hij afgelopen maandag belde om te vragen of de MacBook al binnen was, vertelde ze hem dat deze nog niet binnen waren, en dat ze niet wisten hoe lang het zou gaan duren.

Hij heeft zijn MacBook toen maandagmiddag in de online store besteld, en betaald via MijnPostbank (Postbank staat niet bekend als 1 van de snelste banken :X )
Woensdag had Apple zijn geld binnen, en is de MacBook meteen met TNT meegegaan. Donderdagochtend om 11 uur thuis bezorgd.

Dat heeft dus nog geen 3 dagen geduurd..

Als je met creditcard besteld zal het waarschijnlijk nog sneller gaan.

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:33:
Ik heb de laatste paar dagen heel internet afgespitst om te kijken waar ik zo snel mogelijk een Macbook kan aanschaffen. Maar dan wel de laatste versie met 2,2gz en de nieuwe x3100 chip +leopard preinstalled.

Op de online store zijn ze al te bestellen maar er staat 3 dagen verzendklaar, en uit ervaring weet ik dat de levertijd + betaling alleen al 2 weken is . Dat is veels te lang... Ook applestores vertellen me elke keer iets anders of zijn niet zeker van hun zaak.

Weet iemand mischien wel specifiek waar ik de nieuwste macbook kan kopen? het liefst in een winkel, maar kan ook oline als ze hem direct hebben.
Ik had 'm binnen een dag binnen via apple.nl.

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Normaal gesproken komt hij idd gewoon binnen 3 dagen. Alleen als je een aangepaste configuratie maakt duurt het ± twee weken, omdat dat ergens in Azië wordt gedaan, dus dan moet je even geduld hebben voordat hij in Nederland is..

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ik heb m afgelopen vrijdag besteld via overschrijving, en woensdag was ie binnen, best snel naar mijn idee.

vrijdagavond nog wat accesoires besteld via creditcard, die kwamen dinsdag binnen.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het beste is, zoals Alcatrash al aangaf, om de diverse premium resellers te bellen. Voor wat betreft de ervaringen met levertijden als je bestelt via Apple zelf kun je kijken in Levertijd Apple Producten Deel 3.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.