Even toelichten, ik ben een 2e jaars HBO Elektrotechniek student aan de Hogeschool Utrecht en ik ben op zoek naar een stage waarin ik in het 3e jaar aan ga beginnen. Nu organiseert wel altijd stagemarkten (mannen in pakken met gratis troep, brrrr) waarbij genoeg stagemogelijkheden bij zitten, maar ik wil het op een andere manier aanpakken. Ik wil graag op eigen houtje een beetje het stage-aanbod verkennen. Het probleem is alleen : waar begin ik ?.
Ik heb al op verschillende stage sites gekeken en natuurlijk intensief ge-googled maar om nou te zeggen dat ik erg blij werd van de resultaten? nee.
Nu wil ik ex elektrotechniekers/icters vragen waar zij hun stage plekken hebben gevonden en of zij mij nog tips kunnen geven mbt stagevergoeding, regeltjes en dergelijke.
Ik heb al op verschillende stage sites gekeken en natuurlijk intensief ge-googled maar om nou te zeggen dat ik erg blij werd van de resultaten? nee.
Nu wil ik ex elektrotechniekers/icters vragen waar zij hun stage plekken hebben gevonden en of zij mij nog tips kunnen geven mbt stagevergoeding, regeltjes en dergelijke.