Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Vervelende zwarte reclamebalk

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Modjes. Zoals jullie werken met het huidige reclame systeem vind ik prima. Je kan er makkelijk overheen lezen en ook valt het prima weg in de rest van GoT.

Nu kom ik alleen af en toe de laatste paar dagen een vervelende knalzwarte Microsoft? reclame balk ertussen.

Mijn probleem is niet dat hij niet in de stijl past van GoT maar meer dat hij beweegt en VOOR de clapdown balken van Myreact en Tweakers.net vallen. Ik moet hierdoor eerst naar een andere pagina voordat ik normaal 1 van die 2 kan aanklikken. Dit is behoorlijk vervelend en volgens mij niet de bedoeling.

Ik heb hem trouwens nog niet op foto gevangen maar het komt eraan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Je bedoelt de HP banner in Complete Systemen & Laptops ?
Dat is een tijdelijke campagne, en in Firefox heb je geen last van menu's die erachter vallen ;)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:45:
en in Firefox heb je geen last van menu's die erachter vallen ;)
Wel onder linux ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Idd wou dat ook al melden. Ik heb er namelijk wel last van. Maar het gaat in ieder geval om die balk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

campagne is al lang en breed afgelopen :P

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.