Toon posts:

[XP Home] flash9c.ocx onverwijderbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een probleem met mijn laptop (lsass probleem, eerder deze week een topic over gehad) en heb een nieuwe XP install uitgevoerd in een andere map (dus niet in de windows map). De oude windows map heb ik verwijderd, maar er is een hardnekkig bestand dat maar niet weg wil omdat ik schijnbaar geen toegang heb. Het gaat om bestanden van flash en google levert heel wat oplossingen die allemaal niet werken. Zelfs forcedel wil de bestanden niet weghalen.
Any suggestions?
Gr
Job

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02 22:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe staan de rechten op het bestand? Heb je daar al naar gekeken? Neem de eigenschappen van het bestand, ga naar tabblad beveiliging en neem de ownership over. Stel dan de rechten in dat je er toegang toe hebt. Verwijder nu het bestand.
Is het in gebruik, pak dan Process Explorer en kijk welk process dat bestand in gebruik heeft. Als Explorer hem gebruikt, start dan in veilige modus, werkt dat ook niet, doe dan veilige modus met command prompt. Wil dat ook niet werken, dan is er niet veel meer aan te doen denk ik.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik zal het vanavond en anders morgen eens proberen als ik weer thuis ben. Ik had geloof ik wel al naar de rechten gekeken, maar alleen in veilige modus. Ik zal kijken of ik de rechten kan krijgen als ik die nog niet heb en anders de laptop weggooien :p