Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nationale AutoKaart

Pagina: 1
Acties:

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Afgelopen week ontving ik bij de tenaamstelling van mijn auto een flyer van de Nationale AutoKaart (NAK). Deze NAK kost éénmalig €69 en levert de volgende voordelen op:
- je leven lang gratis APK
- 10% korting op onderdelen
- 10% korting op onderhoud

Gezien de prijs van een APK heb je de kosten van zo'n kaart er na 2 jaar (bij een auto die ieder jaar gekeurd wordt) al uit. Ik heb zo'n gevoel dat er ergens adders onder het gras zitten en zo'n NAK niet zo voordelig is als dat het lijkt.

Via www.nationaleautokaart.nl is te zien welke garagisten meedoen aan deze actie. Het gros daarvan is een BOVAG-garage.

Iemand ervaring met een NAK?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:44

Goverman

not loaded

de adder was volgens mij dat je een nieuwe kaart moet halen als je een nieuwe auto aanschaft...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
De Nationale AutoKaart kost u eenmalig € 69. De kaart is persoonsgebonden en gekoppeld aan het kenteken van uw auto. Als u een andere auto koopt, dan kunt u de kaart gewoon laten overschrijven op het nieuwe kenteken. Uw voordeel geldt dus levenslang!
Toch heb ik er sterk mijn vraagtekens bij... Eens even verder neuzen

Addertje gevonden:
Hoe krijg ik mijn korting?
1. Uw korting is zichtbaar bijgeschreven op de factuur van het NAK service center
2. Deze korting wordt op uw kaart gestort
3. U kunt deze korting op diverse manieren gebruiken door:
- het saldo op uw kaart te gebruiken om rechtstreeks aankopen bij een van onze partners te doen. Doel is met deze partners overeenkomsten te sluiten waarbij het saldo meer bestedingsmogelijkheden heeft dan de werkelijke waarde. Binnen het NAK systeem is uw saldo daarmee meer waard dan daarbuiten.
- het saldo over te boeken naar uw bankrekening vanaf € 45 tegoed. Deze drempel is ingebouwd omdat de bankkosten anders te hoog oplopen.
4. Het door u opgebouwde tegoed kunt u te allen tijde inzien nadat u bent ingelogd via uw persoonlijke klantomgeving op www.nationaleautokaart.nl
5. U bepaalt in alle gevallen zelf hoe u het opgebouwde saldo gebruikt.

[ Voor 57% gewijzigd door Harry op 09-11-2007 00:02 ]

BMW 535D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

APK bij aangesloten garages met ongetwijfeld te hoge prijzen waar je dan 10% korting op krijgt. Maar bij elke apk zal je wel een nieuwe uitlaat eronder moeten hangen want die is vast elke keer lek en je remmen slijten ineens harder dan ooit ;) Beetje kwikfit praktijken, dingen die gewoon nog goed zijn toch vervangen om zo lekker te cashen.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

paQ

roetmeting zit er zeker niet bij inbegrepen?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:39
Bij een jaarlijkse onderhoudsbeurt is de APK ook gratis uitgevoerd, dat gebeurt al jaren zo bij de merkdealers. Ik ga daar dus geen extra kaart voor aanschaffen. Verplichte extra's zoals roetmeting en/of 4gas test zijn niet inbegrepen en moeten dus betaald worden.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Pagina: 1