Toon posts:

[OE] backup via identities

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een backup maken van outlook express alle email'tjes, en omdat via bestand->exporteren->berichten ik een foutmelding krijg zoek ik een andere manier.

Omdat ik via eigenschappen zag dat de archiefgegevens in een map 'identities' staat, met wat {45654-6454-blalala} staat.
Met bestandsnamen als 'Postvak in', 'Postvak uit', ''Verzonden items' etc, heb ik deze gekopierd als backup(ik wil format c gan doen en windows er opnieuw opgooien).

Alleen als windows dan opnieuw geinstalleerd is, kan ik die bestanden 'Postvak in', 'Postvak uit', ''Verzonden items' enzeow dan in die map identities/{4654-4564-blalala} plaatsen, en zijn dan alle berichten terug in outlook express?

Bedankt, Yannick

ps: De error die ik krijg als ik wil exporteren via outlook bestand->exporteren->berichten is 'Er is een ofut opgetreden. Fout tijdens het initialiseren van mapi, ik die fout opgezocht op de site van microsoft, maar de oplossing die daar stond die werkt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik denk nu te hebben gevonden dat het via die bestanden in identities wel goed mogelijk is als backup te gebruiken.

Alleen hoe kan ik zo'n archief bestand terugplaatsen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gebruik ajb de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop als je binnen 24 uur wat wilt toevoegen zonder dat iemand anders heeft gereageerd :)

Ik verplaats je topic even WOS => OFF. Dan pas ik meteen de topictitel even aan omdat [Outlook] weinig van doen heeft met OE.

Welke OE versie? MS zelf geeft met OLEXP: How to Back Up the Outlook Express Address Book and Mail Folders al veel tips, ook staan er hier op GoT al veel discussies over. Dat lijkt me eigenlijk genoeg bevestiging, of niet? :)

De CLSID zal trouwens veranderen na een format.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Als je toch opnieuw Windows er op gaat zetten, kan je ook met "Wizzard bestanden en instellingen overzetten" (in Systeemwerkset) je mail en andere instellingen en bestanden overzetten.