Toon posts:

[OE] berichtregel voor lege mail? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uiteraard gezocht met de search, en ook in google. Maar niets gevonden wat lijkt op mijn vraag. En ook op een ander forum(C!T) heb ik dezelfde vraag gesteld, maar ook daar wisten ze tot nu toe nog niet het antwoord. Ik werk met Outlook Express.

In toenemende mate heb ik last van lege mailtjes die ik toegestuurd krijg. Nu wilde ik hier een berichtregel voor instellen, zoals ik voor diverse spamwoorden ook heb gedaan.
Maar hoe doe ik dat? Als ik niets intik, wordt dit niet geaccepteerd, en "" helpt niet.

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lijkt me niet mogelijk, behalve alle mail die een (dus 26 regels) letter van het alfabet bevat in een bepaalde map doen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Pulsher schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:24:
Lijkt me niet mogelijk, behalve alle mail die een (dus 26 regels) letter van het alfabet bevat in een bepaalde map doen.
En dat kan nog steeds; alles verplaatsen, behalve als het een letter of cijfer bevat. Geen idee of het gaat werken trouwens. En ik heb alo jaren geen OE meer aangeraakt dus weet niet eens of die wel een 'behalve' regel heeft.

Ik heb het topic trouwens verplaatst van BV naar OFF, en zet meteen even de naam van het desbetreffende programma in de titel.

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 08-11-2007 19:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Niet zo lastig :)
Voorlaatste regel:
als onderwerp bevat 'a' of 'e' of 'i' of 'u' of 'o' --> stoppen met verwerken van regels
laatste regel:
alle berichten --> verplaats naar map 'leeg'

of bij maken regel op opties klikken en:
dan aanvinken 'geen van onderstaande woorden bevat' --> naar map

Lijkt me stug dat iermand een zinvolle tekst fabriceert zonder klinkers :)

offtopic:
Ik ben ietsje pietsje trager maar ik weet tenminste waar ik het over heb

[ Voor 43% gewijzigd door Lustucru op 08-11-2007 19:38 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^ Nog makkelijker dan de mijne ja :)

offtopic:
Maar ik was wel eerder, woehahahaa

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ben blij dat ik m'n topic weer gevonden heb... _/-\o_

OK, dus rechtstreeks kan het niet, maar via een klinkeromweggetje kan het wel.
Ik ga er mee aan de gang! :)
Pagina: 1