Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

huis telefoon gaat maar 1 keer over.

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds een aantal dagen is er wat mis met de huis telefoon. zodra iemand naar onze huis telefoon belt gaat hij 1 keer over en dan hoor je alleen nog gekraak. wanneer er dan voor een 2e keer word gebeld bijft de huis telefoon wel normaal functioneren.

ik heb al 2 andere huis telefoons geprobeerd dat had geen zin. heb ook al een nieuwe splitter gekocht die de telefoon lijn opsplitst voor telefoon en adsl.
het was namelijk zo dat wanneer ik de splitter er compleet tussen uit liet er zich geen problemen meer voor deden.

zelf zit ik nu te denken dat de router/modem de problemen geeft. het is geen oud ding heb hem nu 2 maanden. ik heb de router/modem staat ingesteld als altijd een active verbinding met internet dit omdat ik vaak op een andere locatie in me computer moet zijn.

de router/modem is de Linksys WAG200G

iemand ideen

mvg

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Heb je de helpdesk van je provider al geprobeerd? Klinkt als een KPN IPB aansluiting, ik zou gewoon even bellen.

Verwijderd

Topicstarter
heb inderdaad internet van kpn bekend probleem dus? ik ga morgen meteen bellen bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
uiteindelijk was het een slecht contact waardoor de telefoon niet goed werkte was een contact gecorrodeerd

mvg

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mooizo, opgelost.

Voortaan eerst even zoek (of het bijvoorbeeld een bekend probleem is) en/of de helpdesk bellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.