Laat ik eerst even iedereen verwelkomen dus hier hallo ik ben Rob Stolte ik heb hier al vaker rond geneust op GoT maar nooit echt een post gemaakt dus bear with me als je iets ziet wat wat beter kan en nu hier mijn verhaal der probleem.
Ik kreeg een tijd geleden telkens een BSOD dat gebeurde sinds ik een 2de monitor aangekoppeld had. Heb toen een keer geprobeerd de 2de monitor los te koppelen maar liep weer tegen een blauwtje aan. Heb geprobeerd windows opnieuw te instaleren (zonder 2de monitor) hielp niet, Toen effe opgegeven ik had geen geen zin meer in. Legde mijn ogen op een nieuwe muis en toetsenbord die ik toen gekocht had. Maar hat toen telkens nog het bluescreen dus de pc maar weer opnieuw geinstalleerd (met 2de monitor). Alle drivers geinstalleerd enz dit was vorige dinsdag in totaal heeft het accafietje ongeveer een 3 weken geduurd, Maar weer een BSOD daarna autorestart uitgezet en de hele techinsche code overgescheven. Toen heb ik gegoogeld op mousewd.sys die in de tech info stond maar niets duidelijker van geworden. Mijn zus praat telkens veel over GoT dat het een heel helpzaam forum is dus dacht ik, ik probeer het hier is te vragen en hier ben ik dan. Ik hoop dat dat jullie mij wel kunnen helpen
ik heb geprobeerd zoveel mogenlijk technische data van mijn pc te verkrijgen maar als je nog iets nodig hebt moet je het zeggen dan zet ik het erop.
van het BSOD:
technische info
***STOP: 0x0000008E (0XC 0000005,0XBAE04981, 0XB2D4ABAC,0X00000000)
*** MOUSEWD.SYS -address BAE04981 base at BAE04000, batestamp 44bb520d
mijn sys specs:
proccesor amd athlon 64 x2 4400+
moederbord gigabite GA-M61PMS2 (rev.2.0)
hard drive western digital wd2500ys
grafische kaart geforce 7700gt
geheugen kingston KVR800D2N5K2/G2
toetsenbord trust ds-3300x (oud tb)
logitech g11(nieuw tb)
muis super mini rf wireless optical mouse van konig (oude muis)
mslr01 laser gaming mouse van e-tech (nieuwe muis)
monitor primair (1ste monitor) acer AL2216W
secundair (2de monitor) aluc 15inch (meer weet ik er niet van)
rand apperatuur logitech g25 stuur
saitek x52 pro hotas joystick
hpdeskjet 3940 printer (wel aangesloten maar geen drivers geinstalleerd)
track ir 4
mx5wavemaster 5.1 speaker system
konig headphones
tele2 20mbit internet
software alle laatste drivers met laatste bedoel ik ook beta's
autodesk inventor 2008 educational edition
autodesk autocad 2008 educational edition
flightsimulator 2004
crysis demo
timeshift demo
GTR 2
TEST DRIVE unlimited
race 07
supreme commander
heb het zo uitgebreid mogenlijk opgescheven want bij veel forums word vaak gezegt dat ze nog een beetje info missen
Ik kreeg een tijd geleden telkens een BSOD dat gebeurde sinds ik een 2de monitor aangekoppeld had. Heb toen een keer geprobeerd de 2de monitor los te koppelen maar liep weer tegen een blauwtje aan. Heb geprobeerd windows opnieuw te instaleren (zonder 2de monitor) hielp niet, Toen effe opgegeven ik had geen geen zin meer in. Legde mijn ogen op een nieuwe muis en toetsenbord die ik toen gekocht had. Maar hat toen telkens nog het bluescreen dus de pc maar weer opnieuw geinstalleerd (met 2de monitor). Alle drivers geinstalleerd enz dit was vorige dinsdag in totaal heeft het accafietje ongeveer een 3 weken geduurd, Maar weer een BSOD daarna autorestart uitgezet en de hele techinsche code overgescheven. Toen heb ik gegoogeld op mousewd.sys die in de tech info stond maar niets duidelijker van geworden. Mijn zus praat telkens veel over GoT dat het een heel helpzaam forum is dus dacht ik, ik probeer het hier is te vragen en hier ben ik dan. Ik hoop dat dat jullie mij wel kunnen helpen
ik heb geprobeerd zoveel mogenlijk technische data van mijn pc te verkrijgen maar als je nog iets nodig hebt moet je het zeggen dan zet ik het erop.
van het BSOD:
technische info
***STOP: 0x0000008E (0XC 0000005,0XBAE04981, 0XB2D4ABAC,0X00000000)
*** MOUSEWD.SYS -address BAE04981 base at BAE04000, batestamp 44bb520d
mijn sys specs:
proccesor amd athlon 64 x2 4400+
moederbord gigabite GA-M61PMS2 (rev.2.0)
hard drive western digital wd2500ys
grafische kaart geforce 7700gt
geheugen kingston KVR800D2N5K2/G2
toetsenbord trust ds-3300x (oud tb)
logitech g11(nieuw tb)
muis super mini rf wireless optical mouse van konig (oude muis)
mslr01 laser gaming mouse van e-tech (nieuwe muis)
monitor primair (1ste monitor) acer AL2216W
secundair (2de monitor) aluc 15inch (meer weet ik er niet van)
rand apperatuur logitech g25 stuur
saitek x52 pro hotas joystick
hpdeskjet 3940 printer (wel aangesloten maar geen drivers geinstalleerd)
track ir 4
mx5wavemaster 5.1 speaker system
konig headphones
tele2 20mbit internet
software alle laatste drivers met laatste bedoel ik ook beta's
autodesk inventor 2008 educational edition
autodesk autocad 2008 educational edition
flightsimulator 2004
crysis demo
timeshift demo
GTR 2
TEST DRIVE unlimited
race 07
supreme commander
heb het zo uitgebreid mogenlijk opgescheven want bij veel forums word vaak gezegt dat ze nog een beetje info missen
[ Voor 3% gewijzigd door pomp0m op 08-11-2007 18:37 ]