Toon posts:

Het Net Contract afrbreek opties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben recent overgestapt op Alice.
KPN opgezegd, geen probleem
Hetnet opgezegd, geen probleem, totdat ik zojuist een brief van hetnet in mijn brievenbus vond waarin staat:

"ADSL Surfen is beëindigd per: 3 juni 2008"

Dit vind ik heel vaag omdat ik er specifiek om gevraagd heb, deze lijn eerder op te zeggen en dat was geen probleem. ( natuurlijk het gesprek niet opgenomen 8)7 )
Hun antwoord hierop was, toen ik belde was dat ik vast zat aan een jaar contract.

Botst dat niet een beetje met hun "geen jaar contract" reclame?

Weet iemand of ik hier iets tegen kan beginnen?

Alvast bedankt
RTFT

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 11:26
Ligt eraan of je toen je adsl van hetnet aanvraagde de actie al liep...

Zo niet dan heb je getekend voor een jaarcontract. Na dit eerste jaar is het wel per maand opzegbaar. (als het goed is)

Verwijderd

die actie is pas gaan lopen vanaf 3 augustus dacht ik.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
ADSL Surfen is een oud abo, wordt al meer dan anderhalf jaar niet meer geleverd. Maar dat geen jaar contract geldt pas sinds begin juni. Dus ik vrees dat je pech hebt en er gewoon alsnog aan vast zit.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

En dan eraan vast als in "je betaalt wel maar hebt het niet meer" , tot die tijd kun je overigens ook nog je HetNet mailadres gebruiken mocht je dit willen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie hier de zoveelste voorbeeld van waarom je communicatie bij opzeggingen nooit mondeling moet doen. Zorg dat je alle toezeggingen zwart-op-wit (of minstens per email) hebt voordat je daadwerkelijk opzegt/overstapt.

Oslik blyat! Oslik!

• felixk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06-2022
schriftelijk opzeggen bij het Net is ook niet alles:
Brief aan de directeur customers relations

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Opzeggen gaat prima, echter als jij aan een jaarcontract gebonden bent, dan zul je er echt niet eerder onder uit komen dan het einde van dat jaar. Simpel toch?

PSN: djmurcielago

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Murcielago schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:06:
Opzeggen gaat prima, echter als jij aan een jaarcontract gebonden bent, dan zul je er echt niet eerder onder uit komen dan het einde van dat jaar. Simpel toch?
Beetje laag, maar misschien wel nuttige info:

Is me net wel gelukt. Als je bij Het Net upgrade, gaat dat per direct, niet per einde jaarcontract. Dus zorgen dat je upgrade naar een nieuw abo met maandcontract, bijvoorbeeld van Instap Surfen en Bellen (met jaarcontract) naar Snel Surfen en Bellen (maandcontract). Overstappen van Instap Surfen en Bellen (jaarcontract) naar Instap Surfen en Bellen (maandcontract) vonden ze een downgrade, dus dat kon pas per einde contractperiode. Daarna kan je weer downgraden naar je oorspronkelijke abo of overstappen naar een andere provider.
Pagina: 1