[V&A] Adverteerder laat het afweten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik heb bij deze advertentie gereageerd: V&A aangeboden: Revoltec CCFL Duo (30cm, Blauw). Het contact verliep prima tot een paar dagen geleden. Ik had het geld overgemaakt (20 euro) en hij heeft belooft de lichten dinsdag op de bus te doen. Vervolgens hoor ik niets meer en reageert hij niet meer op mijn mails. Wat moet ik doen?

Groetjes

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wachten tot volgende week?
Vorige week dinsdag is het erop gezet

Geen idee wanneer je hem hebt gemailed, maar geld doet er wel een aantal dagen over voordat het er is. Dan duurt het pak en beet 2 dagen voor je het hebt, etc ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:55:
Even wachten tot volgende week?
Vorige week dinsdag is het erop gezet

Geen idee wanneer je hem hebt gemailed, maar geld doet er wel een aantal dagen over voordat het er is. Dan duurt het pak en beet 2 dagen voor je het hebt, etc ;)
Hij heeft vorige week al gemailed dat hij het geld binnen had en dat hij het zou versturen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 22:40
Heb je ze ondertussen nog binnen gehad? Zo nee, geef aub een negatieve feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Gaf na 5 dagen antwoord en heb ze vandaag gehad.