Toon posts:

[Photoshop CS3] Photoshop start niet meer op...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.947 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en probeerde nu mijn Photoshop weer te installeren maar deze start niet op...

Ik krijg wel het scherm waarin photoshop zou moeten laden maar het hele scherm is grijs en de cursor blijft een rondje (het oude zandlopertje van Windows).

Ik heb hem een hele nacht aan laten staan maar hij blijft op Reageert niet... staan.

Kan het liggen aan mijn kleur beheer aangezien mijn foto's ook altijd wat gelig zijn? In photoshop was wit namelijk nooit wit, altijd gelig. Echter startte photoshop toen wel prima op...

Iemand enig idee waarom hij niet opstart?

Ik gebruik Vista btw.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Kan je niet gewoon even contact opnemen met adobe. Ik neem aan dat zij daar wel iets op weten :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Misschien gewoon brakke videokaart drivers?

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:09:
Kan je niet gewoon even contact opnemen met adobe. Ik neem aan dat zij daar wel iets op weten :)
Hm wat is het nut van tweakers dan als ik maar met elke leverancier contact moet opnemen? Maar goed ik snap de reden al waarom je dit zegt... ja mijn licentie is legaal :)

*SNIP*
Zullen we het wel gezellig houden?

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 09-11-2007 12:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:12:
Misschien gewoon brakke videokaart drivers?
Hm gewoon de nieuwste nvidia drivers voor Vista... maar goed ik weet ook niet zeker of dit het probleem oplevert...

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:26:
[...]
Hm wat is het nut van tweakers dan als ik maar met elke leverancier contact moet opnemen? Maar goed ik snap de reden al waarom je dit zegt... ja mijn licentie is legaal :)

In plaats van je me nu gewoon helpt in plaats van de held uit te gaan hangen...
Dan is mijn reactie nog steeds 100% compleet. Hoe kunnen wij jouw vertellen hoe 3th party software niet op jouw computer terecht kan komen :) Dat is echt het beste bij de leverancier na te vragen :)

Die kunnen mischien een error reporting eruit krijgen zodat jij meteen ermee aan de slag kan :) Daar zijn makers van software voor, toch :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed, als ik een vraag heb over iets wat in Windows fout gaat dan zeg je toch ook niet dat ik Microsoft moet bellen |:(

Maar goed probleem is er nog steeds en dit topic schiet niet echt op zo...

Iemand nog ideeen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het punt van disjfa is not steeds valide. Adobe heeft niets voor niets een support tak op de website en een support nummer. Juist als je hem legaal hebt, moet je contact opnemen om er zeker van te zijn dat je geen corrupte versie hebt.

Zie je nog iets specifieks in de eventviewer? Ik mis in je topicstart en je reacties namelijk essentiele informatie:

• Zie je wat in de eventviewer?
• Krijg je een error report als je de taak killed?
• Heb je al gezocht in de support KB van Adobe?
• Je hebt het over kleurbeheer. Wat gebeurt er als je die weer terug zet?

offtopic:
Overigens als je een probleem hebt met Windows software, dan kan je idd gewoon met de helpdesk bellen. Of dacht je dat alle leveranciers een deal met Tweakers hebben? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad na een automatische update van CS3. Ik zag dat PS bleef hangen bij het laden van de preferences, dus heb ik deze even gewist zodat ze terug naar default gaan. Hierna startte PS weer terug normaal op.

Ga naar:
Documents and Settings\{username}\Application Data\Adobe Photoshop CS3\Adobe Photoshop CS3 Settings

en verwijder de files hier, bij het heropstarten gaan ze opnieuw worden aangemaakt.

PS. Als je de folder "application data" niet kan zien, moet je "Show hidden files and folders" aanzetten.

Succes ermee!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:46:
...knip...

PS. Als je de folder "application data" niet kan zien, moet je "Show hidden files and folders" aanzetten.

Succes ermee!
offtopic:
Of gewoon in de adresbalk "application data" erbij typen. Is weet ietsje sneller dan via de opties :)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik heb recent de
MEDION® AKOYA® P36830
Windows® Vista® Home Premium,
AMD Phenom X4 9500 Quad Core (2,2 GHz),
NVIDIA® GeForce 9600GT,
4 GB DDR2 RAM,
500 GB harde schijf
gekocht om er grafisch werk mee te doen. Grafisch werk betekent dan ook de programma's van Adobe, zoals Photoshop CS3, Illustrator etc. Kortrom de Adobe Creative Suite Premium.
Maar... ik krijg geen enkel programma van deze suite geinstalleerd ! De setup start op, maar daar houd het dan ook mee op.
Alle andere programma's zijn geen enkel probleem, ze draaien als een trein.
Ik heb van alles geprobeerd:
- installeren als administrator, verhoogde prioriteit, uitschakelen anti-virus en firewall, uitschakelen alle services, uitschakelen DEP.
Resultaat: NOPPES !
Adobe blijft zo dood als een pier.
Bij een vriend die een dual-core Medion heeft gekocht een week voor ik mijn Quad kocht heb ik probleemloos het pakket kunnen installeren...
Medion getelefoneerd en hen het probleem voorgelegd: de fout ligt bij Adobe !
Dan maar getelefoneerd naar Adobe: een uur aan de telefoon gehangen en alles geprobeerd wat ik zelf al geprobeerd had: NOPPES !
De brave man aan de telefoon was ook ten einde raad en heeft beloofd het uit te zoeken en me terug te telefoneren of te mailen: na een week zit ik nog altijd op wacht en stapelt zich het werk hier ongelofelijk op en dreig ik klanten te verliezen...

Wie kan me verder helpen ? Heeft iemand die ook al meegemaakt ?
Ik begin radeloos te worden....

Bedankt voor jullie hulp

Lambert

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je hebt alles al geprobeerd behalve een installatie op een cleane install van Windows (dus zonder verdere meuk, wel evt. vast alle updates)?
Ik ben normaal redelijk 'fel' tegen het voor iedere scheet formatten, maar als je zegt alles al geprobeerd te hebben en klanten dreigt te verliezen dan zou ik echt geen 2 seconden twijfelen hoor :S

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Oh jawel hoor, zeker en vast op een cleane install van windows en na de updates en na de service pack 1 geinstalleerd te hebben. Na 14 dagen vloeken en sakkeren is er weinig dat ik nog niet geprobeerd heb !
Maar toch is er misschien één oplossing die verstoken blijft, dus laat maar komen die suggesties !

Bedankt voor alle hulp en die nog moet komen ;-)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:37:
Oh jawel hoor, zeker en vast op een cleane install van windows en na de updates en na de service pack 1 geinstalleerd te hebben. Na 14 dagen vloeken en sakkeren is er weinig dat ik nog niet geprobeerd heb !
Maar toch is er misschien één oplossing die verstoken blijft, dus laat maar komen die suggesties !

Bedankt voor alle hulp en die nog moet komen ;-)
Ik vind het anders érg stug dat het niet werkt op een clean install. Is je CD niet gewoon gaar ofzo? of toch stiekem een 'geleende' versie? :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1