Ik ga waarschijnlijk in december met me vriendin op me eigen wonen. Er is een woning al vrij en moet alleen nog bezocht en eventueel dingen geregeld worden. Alleen zit er momenteel een (volgens mij) klein bedrijf erin. Ik heb al opgezocht hoe ver het van de centrale zit:
met dit als resultaat:
ADSL is beschikbaar.
Linesharing is beschikbaar.
Dit is een bitstream locatie. Dit betekent dat niet alle BBned producten op deze locatie leverbaar zijn.
Centrale: Hrl-Nh
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 518 meter.
Ik zou dan vrij dicht op de centrale zitten maar ik kan dan alleen adsl aanvragen. tot max 8mbit.
Bij me ouders is dit helaas niet meer dan 4mbit dus ik ga er zeker er wel op voorruit.
Is het mogelijk dat ik een 20mbit abbo aanvraag en dat ik dat maar het maximale 8mbit ontvang?
Is adsl2 compatible met de eerste standaard? Of moet ik zoiezo een adsl2 lijn hebben om uberhaubt het 20mbit abbo aan te vragen?
met dit als resultaat:
ADSL is beschikbaar.
Linesharing is beschikbaar.
Dit is een bitstream locatie. Dit betekent dat niet alle BBned producten op deze locatie leverbaar zijn.
Centrale: Hrl-Nh
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 518 meter.
Ik zou dan vrij dicht op de centrale zitten maar ik kan dan alleen adsl aanvragen. tot max 8mbit.
Bij me ouders is dit helaas niet meer dan 4mbit dus ik ga er zeker er wel op voorruit.
Is het mogelijk dat ik een 20mbit abbo aanvraag en dat ik dat maar het maximale 8mbit ontvang?
Is adsl2 compatible met de eerste standaard? Of moet ik zoiezo een adsl2 lijn hebben om uberhaubt het 20mbit abbo aan te vragen?
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.