Ik wil op mijn website een basic scriptje plaatsen dat ervoor zorgt dat er een link naar een webpage verschijnt als er op "pijltje omhoog" gedrukt wordt.
Het onkeyup event heb ik verwerkt in een formfield. De href wordt weergegeven via een functie mbv document.write. Nu is het probleem dat wanneer ik in het formfield pijltje omhoog indruk mijn pagina ververst wordt en enkel nog de link op de pagina wordt weergegeven... weet iemand hoe je dit kan opvangen?
volgende code staat in mijn <head>:
in mijn <body> staat volgende:
Het onkeyup event heb ik verwerkt in een formfield. De href wordt weergegeven via een functie mbv document.write. Nu is het probleem dat wanneer ik in het formfield pijltje omhoog indruk mijn pagina ververst wordt en enkel nog de link op de pagina wordt weergegeven... weet iemand hoe je dit kan opvangen?
volgende code staat in mijn <head>:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
| <script type="text/javascript"> function toonhref() { document.write("<a href=http://www.google.be>klik hier</a>") } </script> |
in mijn <body> staat volgende:
HTML:
1
2
3
4
| <form> <p>welkom op mijn site</p> <input type="text" onkeyup="toonhref()" name="verborgen?!" /> </form> |
[ Voor 1% gewijzigd door BtM909 op 08-11-2007 12:10 ]