Toon posts:

Een klein vraagje over de Super Orb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sjo Tweakerz,

Ik heb net de super orb besteld op 0c-shop maar ik snap deze zin niet helemaal...

Square base plate to contact cpu rubber feet....

Betekent dit nou dat hij vierkant is aan de onderkant zodat hij keurig op de 4 rubberen 'steuntjes' past van mun Athlon's ?

Ik heb namelijk al 1 TB 1 gig vernaggelt (de core dan) met een golden orb |:( Deze was dus rond aan de onderkant

Dus was wel benieuwd of die zin nou betekend zoals ik hoop dat het betekend :P

En ik kan trouwens niet terug vinden wat het gewicht van de super orb is... iemand een idee? En ik neem aan dat hij niet te zwaar word voor de socket toch?

BvD

GreetZ Mr.FlitzZ

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Heb je garantie gekregen op die 1gig? Vriend van me heeft met superorb ook al zn gig gemold, je moet heeeel voorzichtig zijn ook met die rubberen voetjes. Kreeg geen garantie iig.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08 22:39
Ik weet niet precies of het ook bij die Super Orb kan maar ik gebruik onder mijn FOP32 een copper shim zodat mijn Duron tijdens het verwijderen en weer monteren van de cooler onbeschadigd blijft.
Dat plaatje koper is best duur (F65,- incl bezorging) maar als daardoor je dure cpu heelblijft lijkt me het een goede investering.
Je moeten even navragen hoe het met die Super Orb zit ivm de aansluiting op de cpu, het zou kunnen zijn dat ie al de correcte vorm heeft en dus geen shim nodig heeft.

Verwijderd

Je moet zorgen dat je je Superorb anderom op je processor zet. Hierdoor hoef je geen weerstanden te verbuigen en dan komt hij goed op je rubbervoetjes.... in ieder geval wel bij mij.. (Duron 600)...

Veel succes.

Verwijderd

Topicstarter
Nou.. na heel lang zeiken en zeuren over het feit dat ik die 1 gig maar 4 dagen in mijn bezit had, heb ik hem uiteindelijk wel vergoed gekregen ;)

maar je bevestigd dus hetgeen wat ik al zei? hij is wel vierkant aan de onderkant en rust op die 4 steuntjes?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:01
Wat ik nou niet helemaal snap. Waarom komt er nou niemand op het idee om even iemand anders om hulp te vragen bij het monteren van de cooler. Gewoon iemand die de cooler op de proc gedrukt houdt terwijl jij de klemmetjes vastmaakt. Geen vuiltje aan de lucht... (bij mijn celly 2 heb ik dat gedaan en dat gaat prima, bij mijn TB heb ik het alleen moeten doen)

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 11:59 schreef Mr.FlitzZ het volgende:
<knip>
maar je bevestigd dus hetgeen wat ik al zei? hij is wel vierkant aan de onderkant en rust op die 4 steuntjes?
Niet alleen hij, maar ik ook. Heb hem zelf nl. ook en naar een 1/2 uurtje prutsen zat ie er eindelijk op. Condensatoren zaten dicht op het slot en waren ook niet van het kleinste formaat :(

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 12:35 schreef Sjoko het volgende:
Wat ik nou niet helemaal snap. Waarom komt er nou niemand op het idee om even iemand anders om hulp te vragen bij het monteren van de cooler. Gewoon iemand die de cooler op de proc gedrukt houdt terwijl jij de klemmetjes vastmaakt. Geen vuiltje aan de lucht... (bij mijn celly 2 heb ik dat gedaan en dat gaat prima, bij mijn TB heb ik het alleen moeten doen)
Hee, dat is een goed idee :)
Twee weten niet alleen meer dan één, maar kunnen ook meer.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Bij een intel is dat niet nodig hoor. die core sloop je niet zomaar. Met een AMD moet je gewoon wat voorzichtiger zijn... Ik heb een paar Durons+Thunderbird systemen gebouwd en ze leven allemaal nog :)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Als je SuperOrb er op zit lijkt het net een K6, er zit dan ook zo'n plaat overheen. Kun je wel zien op de ThermalTake website.
Pagina: 1