Toon posts:

Re-order LCD-scherrumpjes ? Interesse ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sjit, net de boot gemist met het bestellen van zo'n kewl LCD scherrumpje.. zijn er nog andere gegadigden, zodat we eventueel een gecombineerde order kunnen plaatsen? Ben in bezit van Visa...

khoor t wel..

Verwijderd

Welk schermpje... hoe duur etc ???
In geval van meer info en juiste spullen ben ik wel geintresseerd om mee te doen :P

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ff in de threads die hierover gestart zijn....

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Ben mismaakt geboren - twee linkerhanden. Dus als je ergens gaat bestellen waar ze die schermpjes hebben met ingebakken serieel poortje ben ik je man, heb zo'n flauw vermoeden dat solderen niet gaat lukken voor mij :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Krijgen we zeker hetzelfde weer als de vorige keer.

Iedereen wilde een schermpje, bleven er uiteindelijk maar een paar over die hem echt besteld hebben.

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Nou ik zou graag meedoen...

Wilde er eigenlijk twee hebben, dus als het doorgaat dan doe ik in ieder geval mee.

Greetz,

Willems

Verwijderd

ik wil er ook een.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op dinsdag 13 februari 2001 14:45 schreef Goingin het volgende:

Iedereen wilde een schermpje, bleven er uiteindelijk maar een paar over die hem echt besteld hebben.
Valt wel mee hoor...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Willems
Ik dacht het ook dat het best mee viel de vorige keer, ik kon niet meer mee doen omdat die chap :) een limiet van 20 personen had opgesteld...

Greetz,

Willems

Edit smiley! :)

Verwijderd

Op zich vind ik zoon schermpje ook wel cool, ligt eraan wat ie moet kosten...

Greetz

Verwijderd

kosten??
wie verstuurt, en hoe?
Website?

• Willems
Hallo,

Het idee was van Bartke, die net zo'n order wilde plaatsen als vorige week. Bij www.eio.com daar staan ongelofelijk goedkope lcd's. Ik heb hier wel eens geïnformeerd naar een 4x20 en die kostte bij Display in eindhoven +/- F110,- Dus als deze deal lukt zijn ze altijd stukken goedkoper.

Greetz,

Willems

Verwijderd

Wat een wazige site, en je schermpje is toch niet net diegene die uitverkocht is, huh?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
ja ddner hier wat plaatjes neer en info... niet verwijzen naar een adnere link...

Verwijderd

wat kost het verzenden vanaf die hele zooi daar?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

Nicap

Tsssk....

Verzendkosten zijn ongeveer $35. Als bartke het gaat regelen, kan ie beter een paypal abbo nemen. Maar dat moet hij zelf maar uitzoeken. Zonder paypal heb je $18,- bankkosten aan IEO's kant en ongeveer 15-25,- kosten aan deze kant van de bank. Verder komt er nog BTW overheen en die is 19%.
als je met een man of 11-12 bent kost zo'n Seiko 4X20 LVD ongeveer 58-60,- afhankelijk van de koers. Daarna komen er nog verzendkosten bij van degene die ze besteld heeft bij IEO en ze naar jou stuurt.

Verwijderd

lekker prijzig dus

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. ik denk ik bestel gewoon met VISA, anders kan ik ook nog altijd hier op de zaak poen overboeken (internationaal) dat kost me verder niets, ken de boekhouder goed... bdw : met een beetje geluk geen BTW of invoerrechten, dat heb ik al vaker geflikt. Laat ik ze gewoon hier op de zaak bezorgen, we handelen in steriele goederen, die gaan zo door de douane... :)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Als je bij IEO wil bestellen kun je je visa wel vergeten.
Dat van die btw zal dan een meevaller zijn. Alleen vergeet je dat er bij douane echt geen simpele zieltjes werken. Kans is dus klein dat je geen btw betaald. Of misschien betaald het bedrijf waar je werkt wel per ongeluk. Maar daar komen ze toch wel achter.

• Willems
Ik heb nog even op de eio.com pagina gekeken en daar staat dat Visa wel geaccepteerd wordt. Dus dat zal nog niet zo'n probleem zijn.

Dan zou ik hierbij graag de Seiko L2432 (nieuw nummer 2462) 2x24 ($10) en een Seiko L2014 4x20 ($15) willen bestellen.

Bartke, heb jij een speciale mailbox voor waar ik verdere info enz kan sturen. Adressen enz. ;-)

Thanks

Willems

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dan kijk je verkeerd(met de visa kun je niet betalen bij EIO).
Je kunt alleen met de Visa-kaart een paypal abbo afsluiten. Maar dus niet rechtstreeks met IEO. Ik heb er zelf besteld en kreeg dat ook te lezen in een reply van EIO. Dus je creditcard kun je niet gebruiken. punt uit.

Verwijderd

dus je kan alleen dokken met paypal abbo?

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 07:15
je hebt grofweg 4 mogelijkheden wat betalen betreft:
1. Paypal
2. Bankoverschrijving
3. cash opsturen
4. cheque opsturen

1 en 3 zijn het snelst, mits je een paypal abo hebt. 2 en 3 kunnen altijd maar hebben relatief hoge transactie kosten.
bovendien zou ik uberhaupt geen liquide middelen per post versturen, zeker niet aangezien het om bedragen van rond de 1000 gulden gaat.

Verwijderd

Ik wil ook graag zo'n display bestellen....

Is er nou al iemand die dit gaat regelen????

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op dinsdag 13 februari 2001 14:45 schreef Goingin het volgende:

Ja, als je geen reactie/update krijgt over de status dan zoek ik wel een andere lever optie.

Ps. heb inmiddels al een LCD-tje alleen wel zonder Backlight :(.
Ach, deze 4x20 heeft me ook nixs gekost, dus mij hoor je niet klagen :9

And The Only One

Pagina: 1