Het Grote SonyEricsson P5i topic
afbeelding volgtIndex
InleidingSpecs
Foto's
Inleiding
Na de wat moeizame start van SE met UIQ3 brengt SE op 15 november 3 nieuwe smartphones op de markt waaronder het nieuwe topmodel: de P5i. Op Esato zijn er al veel specs verschenen die door een beta tester zijn gepost. Momenteel is er nog veel onzeker maar ik zelf kijk als P990 gebruiker erg uit naar deze toekomstige vervanger.Waar de P1i een kleine sprong was vanaf de P990 en meer een opvolger was voor de M600, daar zal de P5i geheel vernieuwend zijn. De fouten en tekortkomingen van UIQ3.0 worden achtergelaten en SE gaat een smartphone neerzetten die de top van de markt vertegenwoordigt.
Specs
Voorlopig bekende functies:- Slider model
- UIQ3.2 of UIQ4 (Symbian 9.1)
- UMTS, HSDPA, HSUPA
- 2,8" VGA 480x640 scherm
- lichter en dunner dan de P990. Ongeveer 125 gram
- Ingebouwd GPS
- 5 megapixel camera met AF en flash
- WIFI 802.11b/g
- 160mb intern opslag
- 128mg RAM werkgeheugen
- Memorystick M2 of MicroSD slot
- 360mhz CPU
Foto's
Het één en ander is al gepost.. maar nog erg vaag. 15 november weten we meer. Zie hier de vage pics van die pracht toestel gepost door de beta tester op Esato:foto van Esato
photoshop impressie: (kan dus nog veel veranderen!)
photoshop impressie
De nieuwe UIQ4 interface
Updates:
Er zijn nog veel vragen over de P5i en deze zullen de 15e beantwoord worden. Omdat ik zelf erg veel interesse heb ik deze telefoon probeer ik deze startpost up to date te houden. SE heeft met de P5i de erste Symbian Touchscreen telefoon met VGA resolutie. Als ze niet dezelfde fout maken als met de P990 (meer RAM!!!) dan kan deze telefoon SE wel weer op de kaart zetten als smartphone ontwikkelaar. Nog even wachten dus tot de 15e maar ik wilde jullie dit niet onthouden.My Symbian forum
Esato forum
[ Voor 5% gewijzigd door tijmeng op 08-11-2007 01:07 ]