Deze ochtend heb ik een systeem in elkaar gezet en ik had gewoon beeld. Eerste keer in de bios gezeten, boot sequence goed gezet, zeg dat hij die dingen mag saven. Daarna geen beeld meer. Met de resetknop hoor ik de pc herstarten (fans, hardeschijf hoor ik wel herstarten). Als ik de pc gewoon laat doorratelen komt hi wel in de scherm van wat wil je kiezen, veilige modus (met of zonder paar dingen), laatste juist instellingen laden en windows normaal starten. Alle opties zorgen dat de monitor weer geen signaal heeft.
Ook als je dan reset dan ziet hij zelfs het bootmenu niet meer, die je als je de power knop 4 seconde inhoud en dan weer aanzet wel ziet.
Ik moet juist in de bios komen om de bootsequence te veranderen, om de harde schijf een format C:\ te geven en windows erop te zetten.
dingen die ik geproebeerd heb:
Master/Slave/CL (had ik eerst fout staan, dus de bios detecteerde niks, nu wel.
Reset stekkertje gecontroleerd.
Meer ideeën heb ik niet, en kon hier maar 1 geval vinden op GoT, maar niemand had een oplossing.
Onderdelen
*Moederbord: P5B SE
*Processor: Intel core 2 duo E6750
*videokaart Geforce 7600 GS
*Tagan 500w voeding (type is me even ontschoten, kan ik morgen wel uitzoeken)
*Ide harde schijf en dvd-brander.
Hoop dat het hier goed staat, want het ligt denk ik aan het moederbord. Als er nog meer gegevens nodig zijn roept u maar
Ook als je dan reset dan ziet hij zelfs het bootmenu niet meer, die je als je de power knop 4 seconde inhoud en dan weer aanzet wel ziet.
Ik moet juist in de bios komen om de bootsequence te veranderen, om de harde schijf een format C:\ te geven en windows erop te zetten.
dingen die ik geproebeerd heb:
Master/Slave/CL (had ik eerst fout staan, dus de bios detecteerde niks, nu wel.
Reset stekkertje gecontroleerd.
Meer ideeën heb ik niet, en kon hier maar 1 geval vinden op GoT, maar niemand had een oplossing.
Onderdelen
*Moederbord: P5B SE
*Processor: Intel core 2 duo E6750
*videokaart Geforce 7600 GS
*Tagan 500w voeding (type is me even ontschoten, kan ik morgen wel uitzoeken)
*Ide harde schijf en dvd-brander.
Hoop dat het hier goed staat, want het ligt denk ik aan het moederbord. Als er nog meer gegevens nodig zijn roept u maar