Een goeie DSL aanbieder (voor bedrijven)

Pagina: 1
Acties:

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Weet iemand een goede provider die in den haag en omstreken dekking heeft? Ik moet minstens een 2Mbit up<->down hebben. Geen datalimiet, en moet niet boven de 5000 per maand uitkomen. Iemand die hier meer van weet?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Try Versapoint. Maar die hebben dacht ik wel een limiet, al ligt die lekker hoog.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
versapoint = nog niet in die regio. Wisten jullie trouwens al dat je bij KCma ook een huurlijn kan krijgen? 2 Mbit UP/DOWN voor 4000 piek?!?!?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je kunt wel een downloadsnelheid van 2 Mbit realiseren, maar nog geen upload snelheid van 2 Mbit. De hoogste upload wordt momenteel door Cistron geleverd met 1 Mbit upload, maar die zijn nog niet actief in Den Haag.

Versapoint heeft een optie die heet "symetric DSL", met een gelijke up en download snelheid, echter deze wordt dus niet sneller geleverd als 512kbit/s up EN down....

De 512 up en 2 Mbit down variant heeft trouwens ook erg zakelijke prijzen.... gemiddeld Hfl 1000 per maand, en ook installatie kosten van Hfl 1000, afhankelijk van welke provider je kiest. De "Symetric" variant van 512up en down, kost ong. 500 piek per maand.... ook weer afhankelijk van welke provider je kiest. Wel zit er vaak meteen een eigen domain naam in en een compleet hosting en onderhoud pakket.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik