Sinds kort heb ik een nieuwe Nokia 6021. nadat het geluid van de Nokia 6230i het had begeven. Ik maakte op mijn oude telefoon gebruik van de mobiele versie van Gmail, en heb deze ook weer op mijn nieuwe gedownload en geïnstalleerd.
Echter, de applicatie blijft hangen na opstarten en invoeren van username en password, en wil geen netwerkverbinding maken (via KPN). De melding "loading" blijft op het scherm staan, het menu van de applicatie werkt verder wel en gmail kan ook gewoon worden afgesloten. Alle instellingen voor KPN Mobiel internet werken en kloppen, alleen Gmail lijkt deze niet zelf te willen opstarten.
Wie heeft er ervaring met dit probleem, en weet er een oplossing voor?
Echter, de applicatie blijft hangen na opstarten en invoeren van username en password, en wil geen netwerkverbinding maken (via KPN). De melding "loading" blijft op het scherm staan, het menu van de applicatie werkt verder wel en gmail kan ook gewoon worden afgesloten. Alle instellingen voor KPN Mobiel internet werken en kloppen, alleen Gmail lijkt deze niet zelf te willen opstarten.
Wie heeft er ervaring met dit probleem, en weet er een oplossing voor?
[ Voor 3% gewijzigd door dafo op 15-11-2007 22:47 ]