[Winamp 5.5] Library als directory structuur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 09:02
Ik heb mijn collectie mp3-files geordend op "artiest - album - liedje.mp3". Dit werkt voor mij gewoon het makkelijkst en ik wil dit zo laten. De nieuwe Winamp is echt perfect vind ik, behalve op één klein onderdeel. Ik zou namelijk graag willen dat de media library zó wordt weergegeven dat ik mijn directory structuur erin herken.

* Dus stel, van band X heb ik vijf albums, ik zou dan graag een [+] welke ik uit kan klappen om de albums te zien.

Denken jullie dat dit lukt met Winamp i.c.m. de normale Media Library? Ik ken de Album List plugin, maar mijn voorkeur gaat uit naar gebruik van de normale library, aangezien de album list plugin nogal eens buggy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-07 11:02
Je moet gebruik maken van Dynamic library, een plugin te vinden van jonas.
Officeel is versie 1.03 de laatste versie.
Echter, ik heb nog een versie van beta 2.0, die veel sneller, en beter werkt.
Als je wilt stuur ik je de dll door.

Deze lib kun je docken in de media lib, waardoor je het uniforme geheel van winamp 5.5 kunt behouden

http://nunzioweb.com/joonas/dl/

*liever zou ik de file ergens hosten, voor andere leden, any idea?

Ook heb ik nog een freeware versie van drag n drop plugin van jonas, handig om liedjes uit je playlist te slepen naar je portable (of naar een map op het bureaublad, bedoeld voor een portable music device, om niet te zeggen ipo...)

Aansluitend op de topic starter, wil ik graag weten of het mogelijk is deze manier van browsen door je muziek ook te implementeren is in Foobar.

Winamp sucks, maar is het enige prgrama waar ik mijn liedjes in terugvind. (winamp crasht / is buggy) Ik wil dus graag overschakeln op foobar.

Ook omdat de plugin bijvoorbeeld niet meer verder word ontwikkeld, en uik graag nog de optie had om de bestanden van een folder te sorteren op arties (zoals in ML, of itunes)

[ Voor 51% gewijzigd door g4wx3 op 07-11-2007 21:16 ]

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 09:02
g4wx3 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:11:
Je moet gebruik maken van Dynamic library, een plugin te vinden van jonas.
Officeel is versie 1.03 de laatste versie.
Echter, ik heb nog een versie van beta 2.0, die veel sneller, en beter werkt.
Als je wilt stuur ik je de dll door.

Deze lib kun je docken in de media lib, waardoor je het uniforme geheel van winamp 5.5 kunt behouden

http://nunzioweb.com/joonas/dl/

*liever zou ik de file ergens hosten, voor andere leden, any idea?

Ook heb ik nog een freeware versie van drag n drop plugin van jonas, handig om liedjes uit je playlist te slepen naar je portable (of naar een map op het bureaublad, bedoeld voor een portable music device, om niet te zeggen ipo...)

Aansluitend op de topic starter, wil ik graag weten of het mogelijk is deze manier van browsen door je muziek ook te implementeren is in Foobar.

Winamp sucks, maar is het enige prgrama waar ik mijn liedjes in terugvind. (winamp crasht / is buggy) Ik wil dus graag overschakeln op foobar.

Ook omdat de plugin bijvoorbeeld niet meer verder word ontwikkeld, en uik graag nog de optie had om de bestanden van een folder te sorteren op arties (zoals in ML, of itunes)
He stuur mij die plugin maar, dan maak ik een post op mijn weblog. Dan kan iedereen erbij, wel zo sociaal :). Alvast bedankt!